پخش سریال «نگهبان قدس» در سایت عماریار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۷

پخش سریال «نگهبان قدس» در سایت عماریار

سریال «نگهبان قدس» به کارگردانی باسل الخطیب در سایت در «عماریار» بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از عمار فیلم، سریال «نگهبان قدس» به کارگردانی باسل الخطیب کارگردان سوریه‌ای و تهیه‌کنندگی زیاد علی در سایت در «عماریار» عرضه شد.

سریال «نگهبان قدس»، روایت مردی زاده حلب و یکی از چهره‌های جهان مسیحیت به اسم ایلاریون کبوجی است که در سال ۱۹۶۵ رهبر کلیسای کاتولیک بیت المقدس شد و از آن زمان به جریان‌های مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس کمک می‌کرد. او در سال ۱۹۷۴ در حال کمک به انتقال اسلحه برای گروه‌های مقاومت از جانب رژیم صهیونیستی دستگیر و به ۱۲ سال زندان محکوم شد اما با وساطت واتیکان پس از ۴ سال، آزاد شده و به رم تبعید شد.

ایلاریون کبوجی از مخالفان جنگ علیه عراق در سال ۲۰۰۳، حاضر در کاروان آزادی در سال ۲۰۱۰ و از مسافران کشتی ماوی مرمره بوده است.

باسل الخطیب فیلم و سریال بسیاری درباره فلسطین ساخته، از حامیان دولت سوریه بوده و در جریان هشت سال جنگ در سوریه، ۴ فیلم سینمایی و ۲ سریال را برای حمایت از مقاومت و دولت سوریه تولید کرده است.

هر قسمت از سریال «نگهبان قدس» ۳۴ دقیقه است و در آن بازیگرانی چون رشید عساف، إیهاب شعبان، أمل عرفه، صباح الجزائری، سلیم صبری و سامیه الجزائری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است