مایکل داگلاس: خیلی زود منتظر خبرهایی از «مرد مورچه‌ای ۳» باشید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۰

مایکل داگلاس: خیلی زود منتظر خبرهایی از «مرد مورچه‌ای ۳» باشید!

مایکل داگلاس در پرسشی و پاسخی با طرفداران در اینستاگرام، خیلی سربسته از اتفاقاتی در مورد پروژه «مرد مورچه‌ای 3» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، مایکل داگلاس ستاره کهنه‌کار هالیوود در پست اینستاگرامی خود از اتفاقاتی قریب الوقوع ناظر به پروژه «مرد مورچه‌ای ۳» خبر داد.

داگلاس در نوامبر ۲۰۱۹ بازگشت خود به این پروژه و بازی در نقش دکتر هنک پیم را تایید کرد و چندی پیش هم خبر رسید که جف لاونس، نویسنده مجموعه انیمیشنی موفق «ریک و مورتی» به تیم سازندگان این فیلم ابرقهرمانی اضافه شده است.

«مرد مورچه‌ای ۳» قرار بود تولید خود را در اوایل سال جاری میلادی آغاز کند که به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان ، این امر به تعویق افتاد.

مایکل داگلاس چند وقتی می‌شود که یکی از پایه‌های مهم دنیای سینمایی مارول شده است. او نه تنها در ۲ قسمت قبلی «مرد مورچه‌ای» نقش آفرینی کرده که در موفق‌ترین فیلم مارول یعنی «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز حضور داشته است.

داگلاس که این روزها در خانه خود در نیویورک در قرنطینه اجباری به سر می‌برد در یک ویدیوی اینستاگرامی حاضر شد و به سوالات طرفداران خود پاسخ داد. او در جواب پرسشی درباره «مرد مورچه‌ای ۳» اینطور پاسخ داد: « مرد مورچه‌ای؟ من نمیتونم راجع به این موضوع صحبت کنم، برای اینکه آدمای مارول من رو با تیر می‌زنن! ولی فکر می‌کنم باید گوش به زنگ باشید، چرا که یه سری اطلاعات خیلی زود میاد بیرون، اما من نمیتونم چیزی بگم!».

سال ۲۰۲۰ تا اینجا روزهای سختی برای طرفداران سینما داشته است و هواداران دنیای سینمایی مارول منتظر انتشار خبرهای خوب از این کمپانی هستند. این احتمال وجود دارد که کوین فایگی، رییس مارول در تابستان امسال یک به روزرسانی شامل خبرهایی از «مرد مورچه‌ای۳» و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و زمان شروع فیلمبرداری‌ها داشته باشد.

«مرد مورچه‌ای ۳» یکی از ده‌ها پروژه معطل مانده مارول است و طرفداران دنیای ابرقهرمانان انتظار عناوین دیگری چون «بیوه سیاه»، «شانگ‌چی و افسانه ۱۰ حلقه»، «جاودانگان»، «دکتر استرنج در جهان چند دیوانگی» و «ثور: عشق و تندر» را می‌کشند.

«کاپیتان مارول ۲»، «پلنگ سیاه ۲»، «تیغه» و دیگر پروژه‌ها نیز در مراحل اولیه خود به سر می‌برند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است