مارول هشتاد ساله می‌شود/ پاسداشت یک عمر جان‌بخشی به ابرقهرمانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
با برگزاری یک هفته پر هیجان و خاص؛

مارول هشتاد ساله می‌شود/ پاسداشت یک عمر جان‌بخشی به ابرقهرمانان

کمپانی مارول به مناسبت گذر از هشتادمین سالگرد چاپ اولین شماره مجله کمیک خود، جشن تولدی یک هفته‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی مارول هشتادمین سالگرد پیدایش خود را در یک هفته و با مجموعه‌ای از رویدادهای گوناگون جشن می‌گیرد. به همین منظور مارول در روزهای منتهی به ۳۱ آگوست مجموعه‌ای از کتاب‌های کمیک و آثار هنری تولید شده به دست هنرمندان شاخص خود را منتشر خواهد کرد.

دن باکلی رئیس «Marvel Entertainment» در بیانیه‌ای گفت: شماره یک مجله «مارول کمیک» در ۱۹۳۹ جرقه‌ای بود که به جهان مارولی که اکنون آن را می‌شناسیم منتهی شد. از این رو ۳۱ آگوست نقطه‌ای تاثیرگذار در تاریخ مارول و بهترین روز برای پاس‌داشت تولد این نام است.

این یک هفته جشن شامل برگزاری رویدادهای گوناگون در فروشگا‌ه‌های محصولات کمیک و دیگر پایگاه‌های فروش محصولات فرهنگی شامل مغازه‌های دیزنی و آمازون است. در این مدت محصولات مختلفی مبتنی بر کاراکترهای مارول نیز بین علاقه‌مندان توزیع می‌گردد. همچنین قرار است یک نسخه ویژه و هزارم مجله «مارول کمیک» با ابعادی بزرگ منتشر شود که هر صفحه آن محصول هنرنمایی یک تیم خلاقیت است.

سی‌بی سبلوسکی از مسئولان ارشد مارول نیز در این باره گفت: برای من و تقریبا تمامی علاقه‌مندان به کتاب‌های کمیک در جهان، کاراکتر‌ها و کمیک‌های دوست‌داشتنی مارول، تا جایی که یادمان می‌آید بخشی از زندگیمان بوده‌ است و همه این‌ها با کاراکتر «مشعل انسانی -Human Torch » آغاز شد.

قرار است جزییات بیشتر برنامه‌ریزی مارول برای گرامیداشت هشتادمین سالگرد تولدش در روزهای آینده منتشر شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است