عمارت الویس پرسلی بازگشایی می شود/ بازدیدکننده‌ها ماسک بزنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۸
پس از دوران قرنطینه؛

عمارت الویس پرسلی بازگشایی می شود/ بازدیدکننده‌ها ماسک بزنند

عمارت الویس پرسلی بعد از دوران تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا از روز پنجشنبه 21 می بازگشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، گردانندگان «گریسلند» یا همان عمارت الویس پرسلی اعلام کردند بعد از دوران تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کووید-۱۹ این مجموعه از روز پنجشنبه ۲۱ می بازگشایی می شود.

این مرکزِ مورد توجه توریست ها در ممفیس ایالت تنسی روز یکشنبه ۱۷ می اعلام کرد که رستوران ها و مراکز خرده فروشی این مجموعه که از ماه مارس بسته بودند، از روز پنجشنبه این هفته بازگشایی می شوند.

جاذبه گردشگری شهر ممفیس بر زندگی و حرفه الویس پرسلی اسطوره راک اند رول آمریکا متمرکز است. عمارت الویس پرسلی سالانه حدود ۵۰۰ هزار بازدید کننده از جمله مسافران بین المللی را به خود جذب می کند.

طبق اعلام «گریسلند»، تاثیرات این بیماری موجب شده است تا این مجموعه ظرفیت پذیرش خود را ۲۵ درصد کاهش دهد.

این عمارت از کارکنان و بازدیدکننده ها خواسته است تا ماسک به صورت بزنند و همینطور اعلام کرده است ظرفیت رستوران های این مجموعه را نیز ۵۰ درصد کاهش می دهد.

این مجموعه همچنین اعلام کرده در لحظه ورود دمای بدن مهمانان و کارکنان را بررسی خواهد کرد و لوازم ضدعفونی کننده برای آنها تعبیه می کند.

جوئل وینشانکر مدیریت هولدینگ «گریسلند» دربیانیه خود درباره بازگشت از دوران کرونا گفت: ما به ممفیس و ایالت تنسی کمک می‌کنیم تازندگی عادی و طبیعی را به نوعی به آنها برگردانیم.

«گریسلند» یا همان عمارت الویس پرسلی ۵٫۷ هکتار وسعت دارد. این عمارت بعد از مرگ الویس پرسلی در سال ۱۹۷۷ به لیزا ماری پرسلی دختر این خواننده اسطوره ای رسیده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است