«سرگذشت ندیمه» بازمی‌گردد/ فصل چهارم در راه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶
خبر ساخت فصل چهارم تایید شد؛

«سرگذشت ندیمه» بازمی‌گردد/ فصل چهارم در راه است

بر اساس خبری که کمپانی هولو منتشر کرده است، ساخت فصل چهارم سریال محبوب «سرگذشت ندیمه» در دستور کار این رسانه آنلاین قرار گرفته است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، فصل چهارم سریال «سرگذشت ندیمه» در رسانه ویدیوی آنلاین «هولو – Hulu» ساخته می‌شود. خبر ساخت فصل چهارم این سریال در حالی منتشر شده است که هنوز سه قسمت تا پایان پخش فصل سوم این مجموعه باقی مانده‌ است.

سریال «سرگذشت ندیمه» بعد از گذشت ۳ فصل به یکی از شاخص‌ترین تولیدات هولو بدل شده است تا جایی که ادعا می‌شود این مجموعه پرمخاطب‌ترین محصول هولو – چه در میان سریال‌های اصلی و چه در میان آثار خریداری شده – است.

فصل اول «سرگذشت ندیمه» سه جایزه امی بهترین سریال درام، بهترین بازیگر زن برای الیزابت موس و بهترین بازیگر مکمل زن برای آن داود را به ارمغان آورد. سه اپیزود از فصل دوم این سریال امسال در ۱۰ شاخه از جوایز امی رقابت خواهند کرد و بررسی فصل سوم نیز به مراسم امی سال ۲۰۲۰ موکول خواهد شد.

«سرگذشت ندیمه» اقتباسی سینمایی از اثری به همین نام و به قلم مارگارت اتوود شاعر، داستان‌نویس و فعال سیاسی سرشناس کانادایی است و داستان جامعه آمریکا تحت رژیمی توتالیتر به نام گیلیاد را روایت می‌کند.

در آمریکای آن زمان آلودگی‌های محیط زیستی و انتقال بیماری‌ها از طریق روابط جنسی منجر به کاهش چشمگیر باروری شده است و میزان زاد و ولد به شدت کاهش یافته است. در این بین «پسران یعقوب» که یک فرقۀ سیاسی-مذهبی پروتستان محافظه‌کار و بنیادگراست، فرصت را مغتنم شمرده و از طریق کودتا کنترل کشور را در دست می‌گیرند تا با وضع قوانینی بسیار سخت‌گیرانه اوضاع را به زعم خود اصلاح کنند. در این ماجرا مخاطبان سریال، مسیر زندگی زنی را دنبال می‌کنند که در جامعه جدید در طبقه ندیمگان جای گرفته و مسئولیت فرزندآوری دارد.

پخش فصل سوم این سریال از ۵ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۵ خرداد ۱۳۹۸) آغاز شده است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است