انیمیشن «حسنا کوچولو» به فصل سوم می رسد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انیمیشن « حسنا کوچولو2 »، امید مرندی تهیه‌کننده انیمیشن «حسنا کوچولو2» درباره آخرین وضعیت ساخت این انیمیشن گفت: ساخت فصل دوم انیمیشن «حسنا کوچولو2» به کارگردانی مجید محمودی از سال گذشته در 67 قسمت آغاز شد و تاکنون حدود 35 قسمت آماده نمایش شده و 32 قسمت در حال ساخت است که تا آخر امسال این قسمت ها نیز آماده نمایش می‌شوند.

وی درباره پیش بینی زمان پخش انیمیشن «حسنا کوچولو2» از تلویزیون بیان کرد: با توجه به آماده بودن بیش از نیمی از قسمت های فصل دوم، این انیمیشن احتمالاً زمستان سال جاری یا نوروز 99 روی آنتن می‌رود.

این تهیه‌کننده تلویزیون درباره تغییرات فصل دوم انیمیشن «حسنا کوچولو2» نسبت به فصل اول آن اظهار کرد: فصل دوم این انیمیشن از نظر داستانی کمی تغییر کرده است. در فصل دوم خانواده حسنا برای دیدن پدر بزرگ و مادر بزرگ حسنا به شمال ایران سفر می‌کنند و بخش زیادی از قسمت‌های فصل دوم در شمال کشور می گذرد.

مرندی درباره بازخوردهایی که از مخاطبان این انیمیشن دریافت کرده است، بیان کرد: ما پس از اتمام فصل اول انیمیشن «حسنا کوچولو» با کمک دوستان سازمان اوج در بخش کودک و نوجوان،افکار سنجی انجام دادیم و بر اساس آن دریافتیم که اقبال خوبی برای دیدن این انیمیشن در سنین کودک و نوجوان وجود دارد و به همین خاطر سعی کردیم قسمت‌های جدید این انیمیشن را با کیفیت تر از قسمت‌های پخش شده تولید کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است تا چند قسمت انیمیشن «حسنا کوچولو» ساخته شود، اعلام کرد: در نظر داریم که قسمت‌های این انیمیشن را به 182 قسمت برسانیم. در فصل اول این انیمیشن 52 قسمت تولید و پخش شد، فصل دوم هم 67 قسمت خواهد بود و در سال آینده فصل سوم انیمیشن «حسنا کوچولو» در 63 قسمت تولید خواهد شد که مجموع آن‌ها 182 قسمت می‌شود.

انیمیشن «حسنا کوچولو» در استودیو انیمیشن «صبیان» تولید شده است.