حضور آنلاین «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره انیمیشن پرتغال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱

حضور آنلاین «گرگم و گله می‌برم» در جشنواره انیمیشن پرتغال

«گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین در بیستمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا پرتغال به صورت آنلاین با فیلم‌های کوتاه انیمیشن دیگر کشورها به رقابت می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونسترا به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین از ۵ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۲۵ تا ۳۱ می ۲۰۲۰) در کشور پرتغال برگزار می‌شود.

فیلم‌های راه یافته به بخش رقابتی در پنج بخش «فیلم بلند انیمیشن»، «فیلم کوتاه انیمیشن»، «فیلم‌های انیمیشن دانشجویی»، «فیلم‌های کوتاه کوتاه انیمیشن» و «رقابتی فیلم‌های تولید شده» در پرتغال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و همچنین فیلم‌های راه‌یافته به بخش رقابتی «فیلم‌های کوتاه انیمیشن» خود در پنج گروه مجزا قرار دارند.

«گرگم و گله می‌برم» آخرین ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری، بعد از ده‌ها حضور بین‌المللی در جشنواره‌های دنیا این‌بار در جشنواره بین‌المللی انیمشن مونسترا در گروه پنج بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه با فیلم‌های انیمیشن کوتاه از کشورهای استونی، ژاپن، لهستان، اتریش، برزیل، بلژیک، فرانسه، آلمان و پرتغال به رقابت می‌پردازد.

این اثر ۸ دقیقه‌ای یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می‌آورند و بزِ مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رو در رو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد.

به گفته برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمشن مونسترا، با برگزاری به صورت آنلاین تصمیم دارند ۲۰ سالگی این جشنواره را با نمایش بهترین فیلم‌های انیمیشن جهان برای مخاطبان خود در سراسر دنیا و در خانه‌هایشان جشن بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است