تاخیر اکران «قسم» در سرگروه/ تکلیف اکران «ایده اصلی» هفته آینده مشخص می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۹
آخرین موصوبات شورای صنفی نمایش

تاخیر اکران «قسم» در سرگروه/ تکلیف اکران «ایده اصلی» هفته آینده مشخص می شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران سه فیلم سینمایی، تاخیر یک هفته ای اکران فیلم سینمایی «قسم» و پایان اکران «متری شش و نیم» خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین موصوبات شورای صنفی که در تاریخ ۶ مرداد ماه برگزار شد، عنوان کرد: فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده به دلیل نزدیک شدن به ایام محرم از چهارشنبه ۹ مرداد ماه خارج از گروه، اکران خود را آغاز و از ۱۶ مرداد ماه در سرگروه زندگی اکران می شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان در سرگروه زندگی به اکران خود ادامه می دهد و قرارداد اکران فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی در سرگروه استقلال پس از فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی ثبت شد.

وی به ثبت قرار داد دو فیلم سینمایی دیگر اشاره و اظهار کرد: فیلم سینمایی «شاه کش» به کارگردانی وحید امیرخانی پس از فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران در گروه آستارا ثبت شد و همچنین فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی پس از فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی در گروه باغ کتاب اکران خواهد شد.

فرجی با اشاره به پایان سقف اکران «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی اذعان کرد: با توجه به خاتمه سقف نمایش این فیلم سینمایی، روز سه شنبه ۸ مرداد ماه، آخرین روز نمایش این فیلم سینمایی در همه سینماهای ایران است.

سخنگوی شورای صنفی در پاسخ به پرسش، مشخص شدن زمان اکران فیلم «ایده اصلی»  که با توجه به انصراف تهیه کننده فیلم سینمایی « شبی که ماه کامل شد» از اکران در سرگروه، قرار بود امروز در جلسه شورای صنفی درباره آن تصمیم گیری شود، گفت: تا هفته آینده اکران «شبی که ماه کامل شد» در سینماها ادامه دارد و هفته آینده زمان اکران آن مشخص خواهد شد.

زهرا دمزآبادی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است