«بهشت پنهان» یک قسمت از «یکی از ما» است/ تلاش برای ترویج کارآفرینی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۸
محسن جعفری‌راد در گفتگو با صبا:

«بهشت پنهان» یک قسمت از «یکی از ما» است/ تلاش برای ترویج کارآفرینی

محسن جعفری‌راد کارگردان مستند «بهشت پنهان» که یکی از قسمت‌های مجموعه مستند «یکی از ما» است، درباره این مستند توضیح داد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، محسن جعفری‌راد روزنامه‌نگار، منتقد و کارگردان مستند، کار جدیدی را با نام «بهشت پنهان» برای مجموعه مستند «یکی از ما» ساخته که قرار است از شبکه مستند پخش شود.
این کارگردان درباره مضمون این مستند گفت: این مستند زندگی آدم‌های را روایت می‌کند که توانسته اند با کار آفرینی هم در زندگی خود و هم دیگران تاثیرگذار باشند و در مواجهه با مشکلات، هیچگاه، ناامید نشده‌ و با ابتکارات مختلف باعث رونق کار و زندگی خود شده‌اند.
وی درباره «بهشت پنهان» عنوان کرد: در این قسمت از مجموعه مستند «یکی از ما» که «بهشت پنهان» نام دارد، زندگی زلیخا علیزاده به تصویر کشیده می‌شود که در زمینی به مساحت هجده هزار متر در اشکورات رحیم آباد یکی از شهرهای شرقی گیلان به تولید و عرضه گل گاوزبان، فندق و  انواع داروهای گیاهی پرداخته و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گل گاوزبان است و چند سال متوالی به عنوان کشاورز نمونه انتخاب شده است.
جعفری راد درباره مجموعه مستند «یکی از ما» و نمایش آن در شبکه مستند بیان کرد: جای خوشحالی دارد که شبکه مستند به تولیداتی می‌پردازد که با هدف بالا بردن سطح آگاهی مخاطب ساخته می‌شوند و مجموعه «یکی از ما» نیز نشان داده است که می توان با اعتماد کردن به جوانان مستندساز، تنوع کیفی لازم را در سینمای مستند ایجاد کرد.
کارگردان مستند «رنج زیر پوست» در پایان عنوان کرد: خوشبختانه در این کار با بهترین‌های سینمای مستند همکاری می کنم به ویژه مهدی آزادی که جزو پرافتخارترین فیلمبرداران مستند است و تندیس جشنواره تخصصی جشنواره سینماحقیقت را نیز دریافت کرده است. همچنین عطا پناهی به عنوان تهیه کننده‌ای با تجربه، با نگاه روشنگرانه‌ای که دارد با گروه سازنده تعامل مناسبی دارد و هدف او نیز ساخت یک اثر تاثیرگذار است. امیدوارم که با ساخت این مستندها، انگیزه کارآفرینی و به ویژه امیدواری در مخاطب تلویزیون بیشتر شود.
عوامل این مستند عبارتند از طراح، پژوهشگر و کارگردان: محسن جعفری راد، فیلمبردار: مهدی آزادی، صدابردار: هادی بهشتی، مدیر تولید: اکبر کاظمی، تهیه کننده: عطا پناهی.
فاطمه شوقی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است