«سگ ها دیشب نخوابیدند» به افغانستان می‌رود/ هلیکوپتر ساختیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱
سیاوش حقیقی در گفتگو با صبا:

«سگ ها دیشب نخوابیدند» به افغانستان می‌رود/ هلیکوپتر ساختیم

تهیه کننده فیلم «سگ ها دیشب نخوابیدند» با اشاره به اینکه بیش از نیمی از فیلمبرداری کار مانده است درباره روند تولید در دو کشور توضیح داد.
سیاوش حقیقی تهیه کننده «سگ ها دیشب نخوابیدند» درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: ۴۵ درصد فیلمبرداری فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس و اطراف تهران به پایان رسیده و بقیه کار در شهر مشهد و کشور افغانستان جلوی دوربین می رود.
وی درباره بازیگران این فیلم که از کشور افغانستان انتخاب شده اند، توضیح داد: اکثر بازیگران «سگ ها دیشب نخوابیدند» افغانستانی هستند و امین میری از ایران نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.
به گفته وی، عوامل فنی بیشتر ایرانی هستند بوده ولی رامین رسولی کارگردان افغانستانی و تبعه کشور هلند است.
حقیقی با اشاره به اینکه قرار بود فیلمبرداری فروردین ماه آغاز شود، عنوان کرد: برای فراهم کردن تجهیزات و ادوات نظامی مدت زیادی منتظر بودیم و به دلیل اینکه قراردادها ثبت شده بود مجبور شدیم فیلم را در گرما و فصل تابستان کلید بزنیم. همچنین یکی از سختی های این پروژه این بود که بهزاد جعفری طادی طراح صحنه ما هلیکوپتری ساخت.
این تهیه کننده سینما در پایان با اشاره به اینکه ۳۰ جلسه فیلمبرداری فیلم باقی مانده است، گفت: ۴۵درصدی که فیلمبرداری شده بخش آسان آن بوده و بخش های اصلی آن باقی مانده است.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است