thumbnail

بیوگرافی کامل روزبه حصاری + تصاویر

روزبه حصاری که تازگی بیشتر با نام جواد جوادی شناخته می‌شود در تاریخ 1366/11/12 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است. روزبه حصاری فعالیت هنری خود را از کودکی با فراگرفتن سازهای کوبه ای آغاز کرده است. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد از آن برای بهتر کردن کار خود وارد آموزشگاه "کارنامه" شد و بازیگری را به طور علمی در آنجا آموخت. او جزو با استعداد ترین و پویا ترین دانش آموختگان آنجا شد. روزبه حصاری در تئاتر کارهای زیادی انجام داد و آنقدر کار او خوب بود که توانست در مدت کوتاهی جوایز زیادی به دست آورد و همین موضوع باعث شد تا نگاه تهیه کنندگان را به خود جلب کند. روزبه حصاری با ایفای نقش در سریال "یادآوری" وارد تلویزیون و با بازی در فیلم "امروز" وارد سینمای ایران شد. او با بازی در سریال "بچه مهندس" به شهرت رسید. جدیدترین کار او سریال "بچه مهندس 3" است. این سریال داستان زندگی یک کودک پرورشگاهی به نام جواد جوادی است که مادرش او را در نوزادی به پرورشگاه می‌دهد، جواد بچه باهوش و درس خوانی است که راه تحصیل را پیش گرفته و در دانشگاه امیرکبیر در رشته مهندسی هوا و فضا قبول می‌شود. او از کودکی به دختری که همراه او در پرورشگاه بزرگ شده علاقه مند می‌شود ولی حالا آن دختر به همراه پدر و مادری که پیدا کرده بود برای تحصیل به خارج از کشور می‌رود،جواد هم تصمیم می‌گیرد که بورسیه شود و به خارج از کشور برود. این سریال در سه بخش کودکی، نوجوانی و جوانی جواد پخش شده است. روزبه حصاری نقش جوانی جواد را بازی می‌کند. سریال بچه مهندس یک سریال اجتماعی است که بیشتر سعی دارد مشکلات جوانان و جامعه را نشان دهد.

زندگی شخصی

روزبه حصاری در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است، او فرزند دوم خانواده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد. روزبه حصاری تحصیلات دبیرستان خود را در مدارس سمپاد گذرانده است. او در 13 فروردین سال 1398 در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد ولی کمتر از 24 ساعت آنرا رد کرد و گفت که دروغ 13 بوده است. تا کنون هیچ خبری از ازدواج او منتشر نشده است و به نظر می‌رسد مجرد باشد. روزبه حصاری جزو بازیگرانی است که به فوتبال علاقه دارد و از طرفداران تیم پرسپولیس است. او هیچگونه نسبتی با خانوم الهام حصاری ندارد. روزبه حصاری به دلیل اینکه بسیار دوست دارد با مردم در ارتباط باشد علاوه بر بازیگری به بچه‌های کنکوری درس شیمی تدریس می‌کند.


فعالیت های هنری روزبه حصاری

فعالیت های او در سینما عبارتند از :

فعالیت های او در تلویزیون عبارتند از :

فعالیت های او در تئاتر عبارتند از:

مصاحبه های روزبه حصاری با رسانه‌ها

او درباره نحوه انتخاب نقش خود می‌گوید: من در انتخاب نقشم خیلی حساسم، دوست دارم نقشی که بازی می‌کنم در آن دغدغه مردم را روایت کنم، سعی می‌کنم فرزند زمانه خود باشم.

 

او در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفت: راه شهرت آسان تر از هنر است، شاید بتوان با هنر، شهرت را بدست آورد ولی هرگز نمی‌توان با شهرت، هنرمند شد.

 

روزبه حصاری گذران زمان زمان بیکاری خود را این چنین شرح داد: من زمانی که بیکار می‌شوم سعی می‌کنم با دیدن فیلم و خواندن کتاب سواد هنری ام را بالا ببرم و به روز باشم و تمام سعی خود را می‌کنم که زمانی که بیکار هستم بهترین استفاده را بکنم به همین دلیل از این زمان به نیکی یاد می‌کنم.

روزبه حصاری در فضای مجازی اینستاگرام صفحه ای به نام  roozbehhesari دارد.

او در این صفحه ۲۰۹ هزار دنبال کننده دارد و ۶۶۸ نفر را دنبال می‌کند.

او در آخرین پست خود سکانسی از سریال بچه مهندس منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل ثریا قاسمی + تصاویر

انتهای پیام/

یک نظر