شخصیت‌های «آتش سرد» در جامعه مابه‌ازای بیرونی دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۵
شیوا خسرومهر در گفتگو با صبا:

شخصیت‌های «آتش سرد» در جامعه مابه‌ازای بیرونی دارند

بازیگر سریال «آتش سرد» معتقد است که در این مجموعه تلویزیونی شخصیت‌های مختلفی وجود دارد و هرفردی می‌تواند خودش را در قالب یکی از این شخصیت‌ها ببیند.
شیوا خسرومهر بازیگر مجموعه تلویزیونی «آتش سرد» که این روزها از شبکه دو سیما پخش می‌شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره موضوع این سریال گفت: سریال «آتش سرد» ما‌به‌ازای بیرونی زیادی در جامعه دارد و به همین دلیل هم نویسنده در این اثر به موضوع موردنظر پرداخته است و قطعا کارگردان و تهیه کننده با خواندن متن متوجه وجود موضوع به شکل مشهود در جامعه شدند و تصمیم به ساخت آن گرفتند. چنین موضوعاتی در جامعه و اطراف ما زیاد است و شاید ما گاهی به خوبی متوجه آنها نیستیم اما درمجموع وجود دارد.
وی ادامه داد: به نظرم «آتش سرد» درواقع تلنگری برای افرادی است که پیرامون ما زندگی می‌کنند و مابه‌ازای آنها در اطراف ما وجود دارد.
خسرومهر خاطرنشان کرد: معمولا ۵۰ درصد هر نقشی را بازیگر برای حضور در فیلم‌‎ها یا سریال‌ها با خود به همراه می‌برد و ۵۰ درصد باقیمانده را توسط کارگردان و مابه‌ازای آن که در جامعه است می‌گیرد. من در سریال «آتش سرد» که نقش عمه خانم را دارم در ابتدا سعی کردم مشابه آن را در خانواده و نزدیکان خودم جستجو کنم حتی اگر مقدار آن کم باشد و معتقدم همان راهنمایی کوچک و یک اشاره می‌تواند من را به سمت و سوی نقش مورد نظر ببرد.
وی درباره اختلافاتی که بین خانواده‌ها به‌وجود می‌آید و در نهایت منجر به جداشدن زوج‌ها از یکدیگر می‌شود، توضیح داد: زمانی‌که فیلمنامه را می خواندم در ذهنم تداعی شد که چنین زوج‌های جوانی در اطراف ما زیاد هستند که به هم علاقه دارند اما به دلیل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و … نمی‌توانند به یکدیگر برسند و شاید هم زندگی تشکیل دهند اما دخالت‌های اطرافیان باعث شود تا با یک بچه از هم جدا شوند. متاسفانه این اتفاق در جامعه امروز ما وجود دارد. یادم می‌آید زمانی‌که بچه بودم از کلمه ریش سفیدهای خانواده استفاده می‌شد که آنها مشکلات زوج‌ها را بررسی می‌کردند و در جامعه مدرن امروز این امر برعهده جامعه شناس، روانشناس و … گذاشته شده است که زوج‌های جوان پیش آنها مشاوره می‌گیرند. درنهایت هردوی اینها کاربردی است، چه خانواده‌های سنتی که امروز هم در اطراف ما زیاد هستند و همان ریش سفیدها کمک می کنند و چه خانواده‌های مدرنی که با مشاور صحبت می‌کنند و راهنمایی می‌گیرند.
این بازیگر با بیان اینکه آدم ریسک پذیری است و علاقه دارد با کسانی که تا به حال همکاری نداشته است کار کند، گفت: با آقایان علی مهام و رضا ابوفاضلی تجربه کار قبلی نداشتم اما اولین بارها همیشه برای من جالب است و وقتی فیلمنامه را می‌خواندم در جاهایی شیوا را می‌دیدم و گره های موجود را دوست داشتم. در این سریال خانواده محسن و از طرف دیگر خانواده سعید باهم مشکلاتی داشتند و اینکه چطور گره‌های بین آنها از بین می‌رود، برایم جالب بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با عبدالرضا اکبری و فریبا متخصص تجربه چند کار قبلی داشتم اما با دوستان برای اولین بار بود همکاری می کردیم. همکاری با همه افراد این سریال برایم بسیار جالب بود و الان که سریال را می‌بینم متوجه این اتفاق خوب که همگی درکنار هم بودیم و به شکل خانواده درآمدیم، می‌شوم.
خسرومهر در پایان بیان کرد: من معتقدم «آتش سرد» تعریف کردنی نیست بلکه دیدنی است و با توجه به اینکه شخصیت‌های مختلفی در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد هرفردی می‌تواند خودش را در قالب یکی از این شخصیت‌ها ببیند.
«آتش سرد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این سریال ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۳۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

«آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی، نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو و تهیه‌کنندگی علی مهام است.

پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حسین حاجیعلی، رومسیاطاهری، امیرعلی موسوی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، آرش احمدی، رومینا حاجی حسنی، علی دهقانی، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش، سمیرا چراغی، فریبا قدرتی، طه راهنما، حسین راهنما و شاهد احمدلو در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000