فستیوال «شب های موسیقی» امروز کلید می‌خورد/ حضور چند گروه جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۶
کامران همت پور در گفتگو با صبا:

فستیوال «شب های موسیقی» امروز کلید می‌خورد/ حضور چند گروه جدید

دبیر پنجمین دوره فستیوال «شب های موسیقی» درباره جزییات این رویداد که از امروز آغاز به کار می کند، توضیحاتی را ارایه داد.
کامران همت پورکامران همت پور دبیر پنجمین دوره فستیوال «شب های موسیقی» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این فستیوال توضیح داد: در اولین دوره برگزاری این فستیوال گروه های موسیقی سنتی و نواحی را برای اجرا دعوت کردم اما برای دوره های بعد سعی کردم از ژانرهای مختلف موسیقی استفاده کنم لذا در این دوره از فستیوال گروه های مختلفی که تخصص شان در زمینه موسیقی سنتی، محلی، پاپ و کلاسیک است، اجرا دارند.
 
مدیر موسسه «آوای حنانه» ادامه داد: از گروه های موسیقی جدیدی برای شرکت در این دوره دعوت کرده ام و هم چنین سه گروه «پلاستیکا» به سرپرستی امیراشکان غلامی و گروه «حافظ» به سرپرستی میرفرساد ملک نیا و «گروه سبحان» به سرپرستی سبحان اکرامی که اجرایشان در سال گذشته با استقبال مخاطبان رو به رو شد، در این دوره از فستیوال نیز حضور دارند. همچنین گروه «حنانه» که سرپرستی آن را برعهده دارم در شب عید غدیر اجرا دارد و تصمیم گرفته ام امسال روی صحنه حاضر شوم.
 
به گفته دبیر پنجمین دوره فستیوال «شب های موسیقی»، گروه های موسیقی در شب هایی که اجرا دارند از آهنگ های جدید خود نیز رونمایی می کنند.
 
همت پور با بیان اینکه این فستیوال در خانه هنرمندان برگزار می شود، مطرح کرد: با اینکه ظرفیت سالن ۱۸۰ نفر است و برای اجرا گروه های موسیقی کوچک و مخصوص اجرا نیست اما توانسته ایم این سالن را فعال کنیم و استقبال خوبی از این مراسم توسط هنردوستان شده است.
 
مدیر موسسه «آوای حنانه» معتقد است موسیقی تریبون ندارد و هر گروهی که در ژانرهای مختلف موسیقی فعالیت می کند، مخاطب خاص خود را دارد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که سقف و کف قیمت بلیت چه قدر است؟ بیان کرد: با توجه به اجرای گروه های مختلف فروش بلیت از ۸۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است.
 
همت پور در پایان اظهار کرد: امسال با هنماهنگی با گروه های موسیقی قصد داریم درصدی از کل فروش فستیوال را به مناطق سیل زده اختصاص دهیم و با توجه به اینکه دستمزد نوازنده ها و اجاره سال مبلغ قابل توجهی است، از طریق صنف خود و خانه هنرمندان در حال پیگیری هستم تا ۱۰ درصدی که بر اساس قانون باید حساب دولت واریز کنم، از آن صرف نظر کنند.
 
پنجمین دوره فستیوال «شب های موسیقی» به همت خانه هنرمندان ایران و موسسه فرهنگی هنری«آوای حنانه» در تاریخ ۱۲ تیر تا ۳۰ مرداد در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000