پوستر نمایش آنلاین «نغمه شبانه» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۱

پوستر نمایش آنلاین «نغمه شبانه» رونمایی شد

پوستر نمایش تجربی و آنلاین «نغمه شبانه» با طراحی آروین فولادی فر در آستانه ی این اجرا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، آروین فولادی‌فر تصویرساز، گرافیست و کارتونیست که دانش آموخته تصویرسازی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد بوده، از سال ۲۰۱۳ با کارگردان و طراح اثر تجربی و آنلاین «نغمه شبانه» همکاری خود را آغاز کرده است. وی درباره روند این همکاری با تاکید بر ذهن مینیمالیست طراح و کارگردان این اثر، گفت: در نظرمان طراحی ساده، مفهومی و در عین حال مختصر بود که ورای فرم مفهومی را نیز در نظر داشته باشد.

این تصویرساز تاکید کرد: تصویرسازی‌ها و آثار گرافیکی ناییو و خام با جنس تجربی و فقیر-فقیر در تفسیر گروتفسکی از تئاتر، هماهنگی خوبی دارد. بر این اساس، ژانر ساده و شکل‌های وکتور (بُرداری) شیوه طراحی من با ذهنیت کارگردان همخوانی دارد.

فولادی‌فر در پایان درباره شیوه طراحی پوستر این اثر عنوان کرد: ایده‌ این پوستر ساده بود و بعد ساده‌تر شد و باز هم ساده‌تر شد. دو قاب مثل پنجره یا تلویزیون، دو زن، دو شکل ساده در سایه، بالا و پایین، افتراق و فاصله ایده‌های اصلی این طرح بوده‌اند. لوگوتایپ این اثر نیز مشابه تایپوگرافی نشان روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها طراحی شد که با رنگ آبی مزین شد، همچنین رنگ‌بندی کلی این اثر سعی داشت چاپ‌های هافتون و کاغذ نشریات را بازتداعی کند.

بازیگران این اثر در بخش ایران، سروناز نانکلی و در بخش آمریکا مرلیکس ونتورا خواهند بود و از دیگر عوامل می‌تواند به زهره رحمانی، طراح لباس، استودیو پارکینگ – صادق حسین، ضبط صدا و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای، ساخت تیزر you studio اشاره کرد.

نمایش آنلاین «نغمه شبانه» به نویسندگی مهسا طالبی با کارگردانی مشترک دنیز خاطری و ربکا میلر، محصول مشترک ایران و آمریکا یکشنبه ۱۵ تیر ماه مصادف با ۵ جولای ساعت ۱۰ شب به وقت تهران و ۱۴ به وقت نیویورک در کانال یوتیوب Evening Melody-An Experiment اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است