فرنگیسِ «سال های دور از خانه» با همه کارنامه کاری‌ام فرق دارد/ هیجان‌انگیز بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
حدیث میرامینی در گفتگو با صبا:

فرنگیسِ «سال های دور از خانه» با همه کارنامه کاری‌ام فرق دارد/ هیجان‌انگیز بود

حدیث میرامینی معتقدست با ایفای نقش فرنگیس در سریال «سال های دور از خانه» که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود تغییری در رزومه کاری خود ایجاد کرده است.
حدیث میرامینی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره نقش آفرینی در مجموعه «سال های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است، عنوان کرد: تا قبل از بازی در «سال های دور از خانه» کمتر تیپ بازی کرده و اصولا شخصیت هایی را بازی می کردم که به مرور زمان ریزه کاری هایی داشت. زمانی که پیشنهاد بازی در این مجموعه را دریافت کردم برایم هیجان انگیز بود زیرا نقش «فرنگیس» با رزومه کاری من به لحاظ ظاهر، لباس و شخصیت متفاوت بود و برای هر بازیگری هیجان انگیز است که نقش متفاوتی را کار کند.
وی با بیان اینکه فیلمبرداری سریال به تازگی تمام شده است، گفت: با اینکه قصه سریال این فضا را می طلبید که همه بازیگران کنار یکدیگر و به صورت موازی پیش بروند و هرکسی مکمل بازیگر کناری خود باشد، اما هر کس نقش متفاوت خود را ایفا می کرد.
بازیگر سریال «هیات مدیره» افزود: من سال های گذشته در فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان که طنز موقعیت و قابل پیش بینی بود که چه اتفاقی می افتد و هم چنین در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی که طنز بود اما تیپ و گریم متفاوتی نداشتم کار کردم، اما «سال های دور از خانه» قابل پیش بینی نیست و من هم نقش متفاوتی را ایفا می کنم که مستلزم باور کردن آن نقش و همکاری با بازیگران و به نوعی کمک گرفتن از آنها است.
میرامینی در پاسخ به این پرسش که بازخورد کار را چگونه می بیند، بیان کرد: من بازخوردهای خوبی گرفته ام به طور مثال مخاطبانی که مرا می بینند اولین سوالی که می پرسند این است که چگونه چشم خود را نگه داشته ام که توضیح می دهم کار گریمورها است.
وی تاکید کرد: معتقدم هر قسمت قوی تر از قسمت قبل ظاهر شده و این اتفاق خوبی است. خوشبختانه تیم خوبی بودیم و فکر می کنم کار آبرومندانه ای ساخته شده باشد.
بازیگر سریال «سال های دور از خانه» در پایان درباره پروژه های جدید خود گفت: بعد از سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مهران رسام تصمیم گرفتم با وسواس کار قبول کنم و ترجیح می دهم تغییری در روند کاری ام ایجاد کنم که به نظرم تا حدودی با تغییر فضا از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی و ایفای نقش متفاوت «فرنگیس» موفق شده ام. پیشنهاد های خوبی برای بازی در تئاتر و سریال داشته ام اما با توجه به اینکه مدت طولانی مشغول بازی در «سال های دور از خانه» بودم امکانپذیر نبود همزمان سر دو کار باشم. درحال حاضر به پیشنهادهای تئاتر و سریال که به من شده است فکر می کنم و دوست دارم نقشی را ایفا کنم که از «سال های دور از خانه» نیز یک مرحله متفاوت تر باشد.
«سال‌های دور از خانه» اسپین‌آف مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری و روایتی کمدی از زندگی خنجری و زهره است که در آن احمد مهرانفر در نقش «خنجری»، هادی کاظمی در نقش «زهره»، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی، با حضور علی اوجی و امیر نوری و با معرفی احسان کریمی ایفای نقش می‌کنند.
این سریال به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد، شنبه هر هفته توزیع می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است