«زنبور کارگر» قصه جنگیدن برای عزیزانمان است/ می‌خواهم در سینما ماندگار شوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
ستایش موسوی در گفتگو با صبا:

«زنبور کارگر» قصه جنگیدن برای عزیزانمان است/ می‌خواهم در سینما ماندگار شوم

بازیگر جوان فیلم سینمایی «زنبور کارگر» از نقش خود در این فیلم و تجربه بازی در کنار هنرمندان نام آشنای سینمای ایران گفت.

ستایش موسوی بازیگر سینما در مورد تازه‌ترین اثر خود در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به دلیل نامش ممکن است در تصور بسیاری از مخاطبان یک اثر کمدی باشد درحالیکه اینگونه نیست و نام این فیلم به دلیل آنکه در این فیلم هر فردی برای ملکه خود می‌جنگد و هرکدام از ما دارای شخصی هستیم که او را می‌پرستیم، انتخاب شده است.

او با اشاره به اینکه در این فیلم نقش اینجی را بازی می‌کند، ادامه داد: هر کاراکتر در این فیلم فردی را در زندگی‌اش دارد که برای او می‌جنگد. کاراکتر اینجی نیز شخصیتی است که برای پدرش می‌جنگد و پدرش به نوعی ملکه او محسوب می‌شود، همانند یک لانه زنبور که زنبورها برای ملکه خود می‌جنگند و کار می‌کنند.

بازیگر فیلم سینمایی «هستی» بیان کرد: اینجی دختربچه‌ای است که در سن ۴ یا ۵ سالگی به دلیل اهمال پزشک مادر خود را از دست می‌دهد و ادامه زندگی را با پدر خود می‌گذارند. او به شدت تنهاست، همراه با پدرش سرکار می‌رود و به نوعی مردانه زندگی می‌کند و رفتارهایی مردانه از خود نشان می‌دهد.

او افزود: در مورد این نقش در حین نگارش فیلمنامه با من صحبت شده بود ولی تعداد زیادی از افراد برای این نقش تست دادند و هیچ موقع قاطعانه به من گفته نشد که این نقش برای تو است، بنابراین تلاش بسیاری کردم، برای آن اتود زدم و بارها و بارها تمرین کردم و با این نقش زندگی کردم تا در نهایت این اتفاق زیبا رخ داد.

موسوی با بیان اینکه ۲ ماه برای این نقش تمرین کرده است، عنوان کرد: پس از نهایی شدن بازیگری من در این نقش در طول ۲ ماه آقای صادقی و آقای نعمت الله لحظه به لحظه سعی داشتند تا مرا به آنچه نوشته شده است نزدیکتر کنند. این نقش همچنان بر من قالب است البته ایفای آن برای من بسیار سخت و دشوار بود.

بازیگر سریال «عاشقانه» خاطرنشان کرد: بازی در نقش اول این فیلم سینمایی در کنار هنرمندان بزرگ و نام آشنای سینمای ایران یک سعادت و افتخار بزرگ برای من بود. بدون شک تجربه‌ها و کمک‌های بسیار آن‌ها باعث شد تا به عنوان یک بازیگر جوان مسیر خود را هموار تر ببینم و از تک تک آن‌ها برای رسیدن به هدف خود استفاده کنم.

او ادامه داد: در حال حاضر بازیگران جوان بسیاری به سینمای ایران معرفی می‌شود و این دلیل محکمی است براینکه ورود به سینمای ایران کار دشواری نیست اما باید توجه داشت که ماندگار شدن بسیار دشوار است. تعداد بسیاری از دوستان وارد شدند و پس از مدتی کوتاه از سینما کنار گذاشته شده‌اند. از مهمترین تجربه‌های این فیلم برای من تمرین و ممارست در کار برای بازی درست نقش بود تا بازیگر همیشه خوب بماند و از کنار گذاشته شدن فاصله بگیرد.

بازیگر فیلم «رویای گمشده» در پایان بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط فعلی سینما، بعید است که «زنبور کارگر» این روزها اکران شود زیرا تلاش بسیاری برای این فیلم شده است. امیدوارم با پایان یافتن بیماری کرونا سینما نیز مجددا رونق بگیرد و این فیلم نیز برای هنردوستان سراسر کشور به نحوی که شایسته آن است به نمایش گذاشته شود.

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله، تهیه کنندگی و کارگردانی افشین صادقی و هنرنمایی حمید فرخ نژاد، پگاه آهنگرانی، سعید آقاخانی، شبنم مقدمی، مارال فرجاد، حسین مهری، علیرضا آرا، ستایش موسوی، مجید نوروزی در پاییز سال ۱۳۹۸ تولید و به تازگی پروانه نمایش خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

صادق سیادت

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است