«راهی شو» اوایل آذر روی آنتن می‌رود/ مستند مسابقه‌ای با طعم هوای پاک تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷

«راهی شو» اوایل آذر روی آنتن می‌رود/ مستند مسابقه‌ای با طعم هوای پاک تهران

نشست خبری مستند مسابقه «راهی شو» که قرار است بزودی روی آنتن شبکه پنج برود، امروز ۱۱ آبان ماه با حضور مدیر گروه تهران شهروندی شبکه پنج، مدیران شهرداری منطقه 22 و عوامل«راهی شو» برگزار شد. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نشست خبری مستند مسابقه «راهی شو» که قرار است بزودی روی آنتن شبکه پنج برود، امروز ۱۱ آبان ماه با حضور مرتضی عمادی مدیر گروه تهران شهروندی شبکه پنج سیما، مدیران شهرداری منطقه ۲۲ و عوامل تهیه و تولید «راهی شو» در محل دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

مرتضی عمادی مدیرگروه تهران و شهروندی شبکه پنج درباره «راهی شو» گفت: این برنامه یکی از مسابقه‌های شبکه پنج سیماست که به شکل جدی تولید آن بارویکرد هشدار از دریاچه خلیج فارس آغاز شده است.

وی افزود: حال و هوای شهر سال هاست خوب نیست و ریه شهر درگیر آلودگی شده است لذا ما نیازمند مراقبت بیشتر از شهرمان هستیم. برای ریه شهر و هوای پاک تهران واکسن هم نداریم و این مهم به اراده شهروندان بستگی دارد.

مدیر گروه تهران شهروندی تاکید کرد: تولید مسابقه‌هایی مانند «راهی شو» در راستای رویکردهای کلان شبکه است و کارگروه هوای تهران با دستور سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما بیش از یک سال است که تشکیل شده و تلاش می‌کنیم گامی موثر برای پاکی هوای تهران برداریم. به همین منظور بسیاری از برنامه‌های روتین شبکه موظف شده‌اند دغدغه‌مندی هوای تهران را نیز در نظر داشته باشند.

عمادی افزود: مسابقه «راهی شو» که به تهیه‌کنندگی صادق شمسایی تولید می‌شود، چالش‌های جذابی دارد و از اوایل آذر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی گفت: این برنامه توجه ویژه‌ای به موضوع‌ها و وظایف شهروندی در حوزه پسماند و مدیریت شهری دارد لذا استفاده از حمل و نقل عمومی مثل موتور برقی، جاذبه‌های شهری و… از ویژگی های این مستند مسابقه است.

امید محدث مدیر رسانه شهرداری تهران نیز درباره همکاری برای ساخت این مستند مسابقه بیان کرد: شهرداری تهران از ظرفیت‌ها و مدیوم‌های مختلفی برای تولید برنامه‌های تلویزیونی بهره می‌گیرد و طرح اولیه «راهی شو» به عنوان یک مسابقه مستند برای ما جذاب بود چراکه این مسابقه قرار است با محوریت هوای پاک تولید شود و طبیعی است که ما از آن استقبال کنیم.

وی افزود: تلاش ما و تیم تولید برنامه این است که از تمامی معابرف بوستان‌ها و گذرگاه‌های تهران برای تصویربرداری «راهی شو» بهره بگیریم.

صادق شمسایی تهیه‌کننده برنامه نیز درباره این مستند مسابقه اظهار کرد: شبکه پنج بر آن شده است تا با تولید یک برنامه این چنینی به کمک هوای تهران بیاید. تیم برنامه ساز باوجود محدودیت‌های بهداشتی و چالش‌هایی که با آن مواجه هستند، سراغ تولید این مجموعه رفته‌ و چالش‌های سختی را برای شرکت کنندگان طراحی کرده‌اند.

شمسایی درباره شرایط تولید این مسابقه نیز تصریح کرد: شرایط جوی در روند تولید موثر است چراکه فینال هر قسمت بالن است و باید شرایط جوی مناسبی را داشته باشیم.

ارشا اقدسی طراح و مجری مسابقه «راهی شو» نیز در سخنانی بیان کرد: بیشتر هدف ما این است که با نمایش حرکاتی خاص کدهایی را درباره فضای پاک به مردم انتقال بدهیم. باید با فضای مهیج‌تر و سرگرم کننده‌تر این اتفاق را رقم بزنیم.

وی درباره روند تولید و مسابقه خاطرنشان کرد: ما مهمانانی داریم که هر یک در جایگاه خود سمتی دارند و قصد داریم آ‌ن‌ها را در این مسابقه به چالش بکشیم.

اقدسی در پایان گفت: در طول مسابقه موتورهای الکترونیکی و دوچرخه های شهری داریم که از آن‌ها در آیتم‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۸/۴۰۱/۱۱۷/۰۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۲/۶۸۶/۲۸۹/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۳/۵۵۶/۱۷۳/۰۰۰
  • استاد
    ۸۸۸/۵۲۵/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۶/۴۵۲/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۲۴۳/۱۴۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۴۲/۷۲۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۱۸/۹۳۵/۰۰۰