مراسم تجلیل از برگزیدگان ۴ رویداد فرهنگی ۲۶ آبان برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴

مراسم تجلیل از برگزیدگان ۴ رویداد فرهنگی ۲۶ آبان برگزار می‌شود

مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان کتاب سال دانشجویی، کتاب سه‌دقیقه‌ای، پایان‌نامه سال دانشجویی و مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای روز دوشنبه ۲۶ آبان‌ برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان کتاب سال دانشجویی، کتاب سه‌دقیقه‌ای، پایان‌نامه سال دانشجویی و مسابقه پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای روز دوشنبه ۲۶ آبان‌ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در استودیو مبین خبرگزاری بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود و از طریق سایت رویتاب و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

در این مراسم برگزیدگان و شایستگان تجلیل «بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی» معرفی و تجلیل خواهند شد.

این جشنواره از جمله برنامه‌های ثابت هفته کتاب است که طی سه دهه برگزار شده است. در این دوره نیز ۶۴۵ دانشجو شرکت داشته‌اند که از این بین پنج نفر برگزیده و ۱۶ نفر شایسته تجلیل شناخته شدند.

در این آیین همچنین از نفرات برتر هجدهمین «جشنواره ملی پایان‌نامه‌ سال دانشجویی» تجلیل خواهد شد. در این دوره از جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی ۶۱۵ نفر شرکت داشتند که از این میان شش نفر به عنوان برگزیده و ۱۶ نفر به عنوان شایسته تجلیل معرفی خواهند شد.

برگزیدگان چهارمین دوره «مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»  نیز در این مراسم معرفی خواهند شد. این مسابقات در سال تحصیلی گذشته در ۱۳ استان و  ۱۹ واحد جهاددانشگاهی در سراسر کشور اجرا شد و مجموعا ۴۸۰ نفر شرکت‌کننده در این مسابقات به رقابت پرداختند.

تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات دانشجویی «کتاب سه‌دقیقه‌ای» نیز بخش پایانی این آیین خواهد بود. این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و خلاقیت‌های دانشجویان از تابستان سال ۹۹ آغاز شده و فصل اول آن به پایان رسیده است.

این مسابقه‌ها در سال تحصیلی جدید در ۱۱ استان کشور اجرا خواهد شد. در فصل تابستان این مسابقه‌ها قریب به ۱۰۰ نفر مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است