محرمانه‌هایی از همسران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸

محرمانه‌هایی از همسران

برنامه جدید «محرمانه همسرانه» از امشب 15 دی ماه ساعت 22 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه جدید «محرمانه همسرانه» به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی سید احسان عمادی از امشب ۱۵ دی ماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه‌ ۱۰ قسمتی «محرمانه همسرانه» یک برنامه‌ ترکیبی است که مهارت‌های شناختی و ارتباطی زوج‌ها با همدیگر را بررسی می‌کند.

فصل اول این برنامه تحت عنوان «محرمانه خانوادگی» به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و… بود.

فصل دوم برنامه هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ‌ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و… اختصاص داشت.

فصل سوم مجموعه برنامه «محرمانه خانوادگی» با نام «محرمانه همسرانه» یک مجله‌ تصویری است که سعی کرده با چاشنی رازآلود و طنزآمیزکردن جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد.

برنامه‌ «محرمانه همسرانه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی با همکاری گروه اجتماعی و سردبیری محمد جباری شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است