جان همکارنم را به منافع مالی ترجیح می‌دهم/ وعده‌های آقای روحانی چه شد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
امیرحسین شریفی در گفتگو با صبا:

جان همکارنم را به منافع مالی ترجیح می‌دهم/ وعده‌های آقای روحانی چه شد؟

یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون می گوید دو طرح سینمایی و تلویزیونی آماده ساخت دارد، اما ترجیح می دهد جان همکارانش را به خطر نیاندازد.

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: دو فیلمنامه آماده ساخت دارم که یکی سینمایی و دیگری سریالی تلویزیونی است، اما به دلیل شرایط کرونا فعلاً ترجیحم این است هیچیک از آنها را جلوی دوربین نبرم، چون دوست ندارم در کاری که تولید آن برعهده من است حتی یکی از همکارانم درگیر بیماری کرونا شود.

وی افزود: باور من این است که رعایت پروتکل‌های در سینما بسیار سخت‌تر از بسیاری از مشاغل است. برای مثال جلوی دوربین، بازیگران نمی‌توانند ماسک بزنند. این موضوع نیز باعث شده در این چند وقت ما دوستان بسیاری را از دست دهیم در همین راستا از همه همکارانم تقاضا می‌کنم جان انسان‌ها را به منافع مادی ترجیح دهند.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: البته درک می‌کنم برخی از هنرمندان مجبور هستند به واسطه نیاز مادی در شرایط کرونایی کار کنند، اما دولت می‌تواند با حمایت‌هایی که از این دست هنرمندان به عمل می‌آورد آسیب‌های اینچنینی را به حداقل‌ برساند.

وی در پایان تاکید کرد: چرا هنرمندان ما باید به دلیل حضور در آثار نمایشی در شرایط کرونایی، قربانی شوند؟ این بی مهری‌ها در‌حالیست که آقای روحانی در زمان انتخابات قول‌های فراوانی برای حمایت از هنرمندان داده بود که به هیچیک از آنها عمل نکرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است