اوستا و عبدلی در رادیو ایران تجلیل می‌شوند/ آغاز فصل جدید برنامه «یک دو صدا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳

اوستا و عبدلی در رادیو ایران تجلیل می‌شوند/ آغاز فصل جدید برنامه «یک دو صدا»

آیین تجلیل امیر پارسی و جواد انصافی، 2 هنرمند و زوج طنز کشورمان برگزار می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمدجعفر محمدزاده با اشاره به فعالیت هشتاد ساله رادیو ایران و جایگاهی که در میان رسانه‌های شنیداری دارد اظهار کرد: رادیو ایران در حقیقت خانه اول هنرمندان و پیشکسوتان رادیو است.
وی افزود: از چند سال پیش تجلیل از پیشکسوتان رادیو ایران در دستور کار شبکه و معاونت صدا بوده و تا کنون در چند نوبت از هنرمندانی چون علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، مریم نشیبا، شمسی فضل‌اللهی و از درگذشتگانی چون مرحوم منوچهر نوذری و مرحوم صادق عبدالهی به مناسبت‌هایی تجلیل شده است.
مدیر رادیو ایران با بیان اینکه از سال گذشته تجلیل از ۲ تن از پیشکسوتان طنز رادیو ایران در «کوی نشاط» برنامه‌ریزی شده بود که به خاطر شرایط کرونایی حاکم بر جامعه این مهم هربار به تعویق افتاده است، اظهار کرد: اینک که در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم، تصمیم بر این شد که این مراسم بدون حضور مردم و فقط با حضور عوامل برنامه، از زوج هنرمندی که سال‌هاست به جامعه فرهنگی و هنری کشور خدمت می‌کنند و باعث دلخوشی و شادی مردم می‌شوند تجلیل شود.
محمدزاده عنوان کرد: به همین خاطر در هفته پیش‌ رو در محل استودیوی شماره یک رادیو از جواد انصافی و امیر پارسی که مردم آن‌ها را عنوان زوج هنری اوستا و عبدلی می‌شناسند در مراسمی رسانه‌ای تجلیل خواهد شد و از تندیس و پوستر این مراسم رونمایی می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌زمان از برگزیدگان فصل هفت و هشت برنامه استعدادیابی «یک دو صدا» تجلیل می‌شود و فصل جدید این برنامه هم آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است