فارابی با فیلمنامه شهید ابراهیم هادی موافقت نکرد/ «بانک‌زده‌ها» در صداگذاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
علی رویین‌تن در گفتگو با صبا:

فارابی با فیلمنامه شهید ابراهیم هادی موافقت نکرد/ «بانک‌زده‌ها» در صداگذاری

علی رویین تن می‌گوید به دلیل اختلاف سلیقه مدیران فارابی با فیلمنامه سینمایی شهید ابراهیم هادی، ساخت این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی رویین‌تن کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: همانطور که قبلا مشغول کار روی فیلمنامه شهید «ابراهیم هادی» بودم که متاسفانه بنیاد سینمایی فارابی سناریو را نپسندید، البته نگارش فیلمنامه در ابتدا پیشنهاد فارابی بود، اما فکر می‌کنم به دلیل حواشی که در‌این‌باره پیش آمد آنها (فارابی) را از ساخت این کار منصرف کرد.

وی در پاسخ به این که ایراد فارابی به فیلمنامه چه بود؟ گفت: اشکال جدی و حرفه‌ای را من متوجه نشدم. برای مثال می‌گفتند اینکه هر فردی که زورخانه می‌رود الزاما پهلوان می شود، درست نیست در حالی که من در این کار روی وجهه ورزشی و پهلوانی این شهید توجه کرده بودم، البته من از ساخت این کار ناامید نشد‌‌ه‌ام و هنوز روی فیلمنامه که عنوانش «غزل و غزال» است کار می‌کنم. شاید در آینده اتفاقی رخ دهد که منجر به ساخت این کار شود.

کارگردان فیلم سینمایی «دلشکسته» درباره دیگر کارش هم اینگونه توضیح داد: فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» ساخته جواد اردکانی هم‌اکنون در مرحله صداگذاری است. در این فیلم سینمایی من به عنوان تهیه‌کننده حضور دارم. این کار یک اثر طنز اجتماعی است، اما با کارهای رایج و سخیفی که به اسم طنز تولید می‌شود، تفاوت بسیار دارد.

رویین در پایان عنوان کرد: این فیلم سینمایی به موضوع ربا می‌پردازد و در آن نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا قریشی، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی، الناز عبدی و سحر قریشی بازی دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است