هویت بصری جدید شبکه پنج سیما در روز عید فطر رونمایی میشود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، هویت بصری جدید شبکه پنج سیما در چند بخش و به تدریج روی آنتن در عید فطر به تصویر کشیده خواهد شد. این تغییر بر اساس توجه به مفهوم پایتخت، امید و حرکت است.
در این هویت بصری لوگو شبکه پنج، از رنگ آبی که رنگ اصلی است، به عنوان نماد آسمان آبی و پاک که یکی از آرزوهای کلانشهر تهران و پایتخت است بهره برده است.
همچنین رنگ نارنجی به عنوان رنگ تحرک و پویایی به شکل رنگ مکمل در این طرح جدید خودنمایی می کند که رنگ آبی با حجم بالا در اطراف و رنگ نارنجی با حجم کم در مرکز لوگو نیز جانمایی شده است.
فرم های پیرامونی لوگو، نقش واحدهای اصلی در طراحی و ساخت اشکال را بر عهده دارند که در کنار رنگهای انتخابی، به عنوان شکل هویتساز شعار شبکه ایفای نقش خواهند کرد. تکنیک ساخت سه بعدی با رندر تخت، در تلفیق با گرافیک دو بعدی و در برخی بستهها، همراه با تصاویر واقعی خواهد بود.
از دیگر ویژگیهای این هویت بصری میتوان به طراحی سناریوها اشاره کرد که ضمن تک پلانی بودن آن، به سادگی برای حفظ تعادل با خطوط برگرفته از شکلهای هویتساز شبکه نیز تاکید شده است. همچنین حرکت به سمت طرحهای قابلدرک، غیرانتزاعی و زندهتر مثل ساعت، آونگ، گنبد، موج و غیره در آن تماشایی خواهد شد.
یادآور میشود طراحی و پیادهسازی این هویت بصری را فرهاد مختاری طراح و تهیهکننده، علی رحیمی مدیر تامین برنامه و محسن ساری مدیر پخش شبکه پنج سیما بر عهده داشتند.
انتهای پیام/
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است