«گروگان» و «بازی دراز» را در سینمای دفاع مقدس می‌سازم/ لزوم تامین بودجه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
محمدرضا شرف‌الدین در گفتگو با صبا:

«گروگان» و «بازی دراز» را در سینمای دفاع مقدس می‌سازم/ لزوم تامین بودجه

یک تهیه‌کننده سینما گفت که دو فیلم سینمایی با محور مقاومت آماده ساخت دارد که بودجه آنها هنوز تامین نشده است.

محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا اظهار کرد: برای دو فیلم سینمایی پروانه ساخت دریافت کردم، اما متاسفانه به دلیل تامین نشدن منابع مالی هنوز نتوانسته ام امکان ساخت آن را مهیا کنم. فیلم اول «گروگان» نام دارد که کارگردانی آن را محمود دینی برعهده دارد. این کار در ژانر دفاع مقدس تولید خواهد شد.

وی افزود: فیلم دوم «بازی ‌دراز» نام دارد که کارگردانی این کار را در ژانر دفاع مقدس یاسمین نصرتی بر عهده خواهد داشت. «بازی دراز» داستان زنی به نام فرنگیس است که با رشادت چند سرباز عراقی را به اسارت خود درمی‌آورد. داستان این فیلم بر اساس واقعیت شکل گرفته است.

وی اعلام کرد: سرمایه بخش خصوصی این کار موجود است اما این مقدار بودجه، کفاف ساخت فیلم را نمی‌دهد برای همین حتماً باید از سوی نهاد دولتی از این اثر حمایت به عمل آید.

این تهیه‌کننده پیشکسوت تاکید کرد: مستندی با عنوان «استاد آزاد» نیز در دستور ساخت داریم که در آن به بخشی از زندگی دکتر احمدعلی فروغی ابری بنیانگذار دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) توجه شده که این کار هم‌اکنون در مرحله تصویربرداری است. بخش‌هایی از این کار بازسازی و بخش‌هایی دیگر مصاحبه است. همچنین در این مستند از تصاویر آرشیوی هم بهره برده شده است. کارگردانی این مستند را بهروز خلج برعهده دارد. این کار به سفارش دانشگاه آزاد خوراسگان تولید می‌شود.

شرف‌الدین در پایان درباره شرایط کار کردن در تلویزیون هم اینگونه توضیح داد: فضای کار کردن در تلویزیون به شدت انحصاری شده است برای همین در چنین شرایطی کار کردن در رسانه ملی برای من ممکن نیست. من تولیداتی که هم اکنون از رسانه ملی روی آنتن می‌رود را عمدتاً کارهایی بی‌کیفیت می‌بینم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است