«فصل دوم» از دستاوردهای کشور در حوزه سلامت می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

«فصل دوم» از دستاوردهای کشور در حوزه سلامت می‌گوید

برنامه «فصل دوم» به تهیه کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت دوشنبه‌ها ساعت 9 صبح از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی تهیه کننده برنامه «فصل دوم» درباره برنامه توضیح داد: این برنامه در راستای گام دوم بیانات مقام معظم رهبری تولید و پخش می شود. تاکید ما بر این اصل «ما می توانیم» است که ایشان در صحبت هایشان بارها به این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: به همین دلیل برنامه «فصل دوم» به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت‌های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و … اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است، زیرا شرکت‌های دانش بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم چنین تولیداتی به کشور کمک زیادی کرده است.

قندی خاطرنشان کرد: هدف ما در برنامه تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. رویکرد ما امیدبخش است و تلاش می کنیم در قالب گفتگو با نخبگان و جوانان، مشکلات آنها را در این مسیر انعکاس دهیم. همچنین با مسئولان هم مصاحبه می‌کنیم و مطالبات جوانان را پیگیر هستیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تا به امروز هم دستاوردهای خوبی داشتیم. گویندگی برنامه به عهده علی الله دانه است که روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است