اعضای شورای قرآن و معارف معاونت صدا معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
با حکم معاون صدای رسانه ملی؛

اعضای شورای قرآن و معارف معاونت صدا معرفی شدند

حمید شاه آبادی دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در احکام جداگانه ای دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد.

در احکام صادره از سوی حمید شاه آبادی، مجتبی ایزدی مدیر شبکه رادیویی قرآن به عنوان دبیر شورا و علیرضا بکایی، سیدباقر پیشنمازی، حجت السلام والمسلمین اسدالله طاهر رضی و محمدحسین سعیدیان به عنوان اعضای حقیقی و همچنین احمد ابوالقاسمی مشاور قرآنی معاون صدا و محسن کاویانی سرپرست شبکه رادیویی معارف نیز به عنوان اعضای حقوقی این شورا منصوب شدند.

در حکم معاون صدای رسانه ملی خطاب به دبیر این شورا، احصا و تدوین سیاست‌های اصلی و جهت گیری های کلان معاونت صدا در حوزه قرآن و معارف مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی سیاستگذاری سازمان اشاره شده است.

در حکم صادره از سوی معاون صدای رسانه ملی، وظایف این شورا در ۳ بند و برمبنای ارایه ایده و قالب های نو و بر اساس هماهنگی و هم افزایی شبکه های مختلف رادیویی در قالب برنامه سازی با استفاده از حوزه های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

مجتبی ایزدی دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا هم درباره تشکیل این شورا بیان کرد: نظام حاکمیتی ما مبتنی بر معارف اسلامی و قرآنی است و انتظار این است برنامه های مختلف شبکه های صدا و سیما در تعارض با این معارف نباشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است