به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، هفتاد و سومین دوره جوایز «امی» که بامداد روز دوشنبه ۲۰ سپتامبر برگزار شد و از شبکه CBS روی آنتن رفت با ۱۶ درصد افزایش مخاطب نسبت به سال گذشته، نزدیک به ۷٫۴ میلیون بیننده داشت و این در حالی است که سال ۲۰۲۰ آمار مخاطبان جوایز امی تقریبا ۶٫۳۷ میلیون بیننده بود.
میزان مخاطب های جوایز امی در سال های گذشته حتی پیش از کرونا یک روند نزولی ثابت داشت و امسال این روند بعد از چند سال معکوس شده است.
آخرین باری که جوایز امی از مراسم دیشب بیشتر مخاطب داشت، به رویداد سال ۲۰۱۸ برمی گردد جایی که مراسم از شبکه NBC پخش می شد و ۱۰٫۲ میلیون بیننده داشت و البته همان سال نیز ۱۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۷ افت مخاطب داشت.
انتهای پیام/
There are no comments yet