آخرین قسمت از «مصیر» با موضوع جهاد در اندیشه امام موسی صدر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶

آخرین قسمت از «مصیر» با موضوع جهاد در اندیشه امام موسی صدر

آخرین قسمت از ویژه برنامه «مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری امشب 17 شهریورماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، امشب ۱۷ شهریورماه در آخرین قسمت از ویژه برنامه «مصیر» که از ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود، عطاالله بیگدلی مجری برنامه میزبان حسین شیخ الاسلام عضو سابق مجلس شورای اسلامی، سفیر سابق سوریه و معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است.

ویژه برنامه‌ «مصیر» که به مناسبت سالروز ربوده‌ شدن امام موسی صدر به بررسی ابعاد فکری و عملی این متفکر مسلمان پرداخته است، در آخرین قسمت به موضوع جهاد و نقش امام موسی صدر در جغرافیای سیاسی منطقه می پردازد.

جهاد در اندیشه امام موسی صدر، نقش ایشان در جغرافیای سیاسی منطقه، شخصیت مبارز امام موسی صدر از جمله محورهای این گفتگوی تلویزیونی است.

در قسمت اول این ویژه برنامه، در سالروز ربوده شدن امام موسی صدر با حضور حورا صدر فرزند امام موسی صدر به پرونده‌ ربوده شدن وی و در قسمت دوم با حضور مهتدی به موضوع صهیونیسم و مقاومت پرداخته شد.

موضوع قسمت سوم برنامه اندیشه سیاسی امام موسی صدر بود و با حضور شریف لک‌زایی و اجرای عطاالله بیگدلی روی آنتن رفت.

در قسمت چهارم به موضوع اقتصاد و محرومیت‌زدایی در اندیشه‌ی امام موسی، در پنجمین قسمت موضوع «دین شناسی» و در قسمت ششم به الگوی تربیتی امام موسی صدر و نگاه ایشان به مساله «تربیت جامعه متدین» پرداخته شد.

«مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری در هفت قسمت در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است