«آنامورفیک» جدیدترین نمایش روی صحنه تالار حافظ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳

«آنامورفیک» جدیدترین نمایش روی صحنه تالار حافظ

نمایش «آنامورفیک» به کارگردانی عارف شریفی از 14 آبان در تالار حافظ اجرا می‌شود.

به گزارش صبا، نمایش «آنامورفیک» به کارگردانی عارف شریفی از ۱۴ آبان به مدت ۱۵ شب ساعت ۱۷:۳۰ در تالار حافظ میزبان علاقه­‌مندان خواهد بود.

این نمایش دی‌ماه سال ۹۸ برای اولین بار روی صحنه رفت اما ادامه اجراهای آن به دلیل شرایط کرونا لغو شد و اکنون با تغییراتی تازه روی صحنه می­‌رود.

کارگردان نمایش «آنامورفیک» درباره این اثر گفت: فرم اجرایی این نمایش وابسته به وضعیت زیستی گروه اجرایی و متناسب با شرایط پیش آمدهاست. بخشی از این وضعیت تبدیل به فرم اجرایی شده که خود نظام تئاتر، عوامل و اجزای تشکیل‌دهنده آن است. در اجرای مجدد با توجه به صحبت­‌های رد و بدل‌شده بین بازیگران و عوامل فرم اجرایی اثر به شرایط زیستی کنونی و شرایط تحمیلی کرونایی نزدیک‌تر شده. سعی ما اینست که با توجه به موقعیت جدید به فرم اجرایی متفاوتی نزدیک بشویم و این موضوع موجب می­‌شود اتفاقات تازه‌ای در نمایش «آنامورفیک» رخ بدهد.

عواملی که اجراهای این نمایش را همراهی می­ کنند، عبارتند از تهیه‌کننده: سعید دولتی، کارگردان: عارف شریفی، بازیگران: مجید رمضان‌نسب، سینا علیپور، لاوین خادم‌گیلانی، امیر کرمانی، دستیار کارگردان: امیرحسین قاسمی، طراح پوستر و بروشور: رامین مرادی، مشاور رسانه‌ای: سمانه استاد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است