جلسه شورای مشورتی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

جلسه شورای مشورتی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد

نشست شورای مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی جشنواره فیلم فجر، نشست شورای مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، حمیدرضا مدقق، کامران ملکی، جعفر گودرزی، کیوان امجدیان، امیررضا مافی، حمید یادروج و آرش رمضانیان عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر در موزه سینما برگزار شد.

در ابتدای این نشست یزدان عشیری با اشاره به اینکه در طراحی چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش‌زاده سعی شده تا این دوره هم‌سو با تحولات فرهنگی و اجتماعی و رویکرد جدید سازمان سینمایی پیش برود، گفت: تلاش بر  این است تا در دوره جدید جشنواره فجر با رویکرد حمایت از سینمای اخلاق‌مدار، امیدآفرین و آگاهی‌بخش، بخش‌های فرهنگی و گفتمانی را پررنگ کنیم که این گفتمان در یکی از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره امسال یعنی همایش‌های علمی سینمای ایران بروز خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین پیش‌نشست‌هایی هم از سوی اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی به منظور بررسی وضعیت و ضرورت های سینمای ایران در آغاز دهه پنجم با هدف واکاوی، شناخت وضعیت، چالش‌ها و ترسیم افق‌های پیش‌رو تحت عنوان گام دوم سینما با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران، منتقدان و سینماگران از دی ماه آغاز خواهد شد و از کارشناسان می‌خواهیم همفکری کنند تا به چشم‌اندازی برای سینما و جشنواره برسیم.

مشاور رییس سازمان سینمایی با بیان این که جشنواره چهلم فجر یعنی چهار دهه تجربه گفت: ورود جشنواره به دهه پنجم مستلزم درک اقتضائات معاصر و تحولات روز جامعه است از این رو نیاز است تا با گسترش پنل‌ها و بسترهای گفتگو و مباحثه و همفکری به الگوها و ساختارهای تازه فکر کنیم.

در این نشست که سه ساعت به طول انجامید کارشناسان حاضر درباره موضوعات مختلفی چون پایبندی به اصل و هویت جشنواره فیلم فجر، انتخاب مرکز جشنواره فیلم فجر، چگونگی حضور اهالی رسانه در مرکز جشنواره، لزوم آسیب‌شناسی نشست‌های پرسش و پاسخ، ضرورت حفظ شأن اهالی رسانه، راهکارهای ارزشیابی، پالایش و درجه‌بندی منتقدان و اصحاب رسانه، تعامل انجمن منتقدان برای ساماندهی سینمای رسانه، ضرورت جدا نکردن سینماگران و اهالی رسانه در مرکز جشنواره، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای برپایی یک جشنواره کم‌خطا با استفاده از تجارب پیشین و تجارب برپایی فستیوال‌های معتبر، لزوم برخورداری این دوره جشنواره از نشانه‌های پختگی در اجرا و … صحبت کردند.

یزدان عشیری در پایان این نشست اظهار داشت: روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر با همکاری کارشناسان رسانه در حال طراحی راهکارهایی برای بهبود کیفیت ثبت‌نام و میزبانی اهالی رسانه در این رویداد است.

بر اساس این خبر قرار است سلسله نشست‌های شورای مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر تا پیش از شروع این رویداد برگزار شود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰