نمایش فیلم «دختر ایران» در آخرین روز اکران‌های دوازدهمین جشنواره فیلم عمار | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴

نمایش فیلم «دختر ایران» در آخرین روز اکران‌های دوازدهمین جشنواره فیلم عمار

دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار با اکران فیلم «دختر ایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار به دبیری نادر طالب زاده که ۱۸ دی ماه با اکران فیلم سینمایی «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی آغاز به کار کرد، پنجشنبه ۲۳ دی ماه با اکران فیلم سینمایی «دختر ایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی مشترک حامد بامروت‌نژاد و سیدجلال اشکذری در سینما فلسطین به کار خود پایان خواهد داد.

فیلم سینمایی «دختر ایران» در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین رفت و فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود که به دلیل تکمیل نشدن مراحل فیلمبرداری امکان حضور در جشنواره را پیدا نکرد.

سکانس‌های باقی مانده از این فیلم سینمایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا فیلمبرداری‌اش به تعویق افتاده بود در مهر ۱۴۰۰ فیلمبرداری شد.

«دختر ایران» پس از اتمام مراحل فیلمبرداری تقاضای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر را داشت که به دلیل پر کردن فرم جشنواره فیلم در سال ۱۳۹۸ و ارایه نسخه ناتمام به جشنواره سی و هشتم فجر امکان حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر را از دست داد.

آفرین عبیسی، هوشنگ توکلی، کوروش تهامی، گلاره عباسی، علیرضا استادی، بهنوش بختیاری، سیدهادی آقابزرگی، مریم موسویان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجید گلسفیدی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، آهنگساز: فرید سعادتمند، طراح صحنه: محسن خدابخشی گروسی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، مجری طرح: مهدی قانع، مدیر تولید: ماشاالله محمدیان.

اولین اکران «دختر ایران» پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۲۰ در سینما فلسطین خواهد بود.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است