پیشنهاد تماشای ۳ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۴
صبا گزارش می دهد؛

پیشنهاد تماشای ۳ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری

سه نمایش در روزهای پایانی هفته روی صحنه می‌روند که می‌توانید برای تماشای آنها به سالن‌های تئاتر مراجعه کنید.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، نمایش های «رویای شب نیمه تابستان»، «سایر بازماندگان» و «چیزی شبیه زندگی» از جمله آثار روی صحنه تماشاخانه های تئاتر در روزهای پایانی هفته هستند که شما می‌توانید برای سپری کردن اوقات خود به تماشای آنها بنشینید.

«رویای شب نیمه تابستان»

نمایش «رویای شب نیمه تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی امین زندگانی محصول یک دوره بلندمدت آموزشی است که اجرای آن از ۱۳ دی آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر است.

«رویای شب نیمه تابستان» از جمله آثار کمدی ویلیام شکسپیر به شمار می‌رود که علاوه بر تعدد شخصیت‌ها، کیفیت خاص بازیگری، ریتم بالا در اجرا و حرکات فیزیکی کاراکترها برای هر بازیگری چالش برانگیز است. این نمایشنامه برای حدود ۲۱ شخصیت و تعداد زیادی سیاهی لشگر نوشته شده است.

صدف اسدالهی، آرین آقاقلی‌زاده، آرزو امیری، شروین پناهی، مهدی پورجمال، محمد تاجیک، مهدی حکمتی، حمیدرضا راستجو، بیتا رحمانی، زهرا شفیعی، مهدی شعبانی، مهدی صمیمی، ماهان عبادتی، هیوا قصی‌وند، امیرحسین کی‌قباد، محمد مرادی، آیسان مشفق، سارا مهدوی، علیرضا وزیری، محمدرضا وزیری بازیگران این نمایش هستند.

مخاطبانی که علاقه‌مند به تماشای نمایشی کلاسیک و کمدی هستند، می توانند برای تهیه بلیت این نمایش از سایت تیوال اقدام کنند.

«سایر بازماندگان»

اجرای نمایش «سایر بازماندگان» نوشته ساناز اسدی با کارگردانی مهرداد مصطفوی از ۲۰ دی ماه آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰  به مدت زمان ۷۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «زندگی خانواده‌ی صمد فاتح بعد از مرگ ناگهانی همسرش در یک تصادف از هم پاشیده می شود. صمد با دو پسر کم سن و سالش تنها مانده و با تمام تلاشش چیزی به جز خشم و استیصال و ناتوانی در رابطه‌ بین او و پسرهایش وجود ندارد. پسرها در همان عالم بچگی و تحت تاثیر خشونت ذاتی پدرشان دنبال مقصر مرگ مادرشان می‌گردند و زیر سایه‌ سنگین صمد راهی به جز شک و تردید به دایره‌ محدودی از آدم‌ها که می شناسند، ندارند. امیر پسر بزرگ صمد که به چیزی به جز انتقام فکر نمی‌کند در شب تولدش با ماشین صمد به دختر کسی که فکر می کند باعث مرگ مادرش شده می زند و …»

ابراهیم عزیزی، امیر جنانی، آدین بهاری، پرهام یداللهی، داوود پژمان‌فر بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان به تماشای درام اجتماعی می توانند بلیت این اثر را با بهای ۶۰ هزار تومان از سایت تیوال تهیه کنند.

«چیزی شبیه زندگی»

نمایش «چیزی شبیه زندگی» به نویسندگی زنده یاد حسین پناهی و کارگردانی علیرضا مهران از ۹ دی آغاز شده و تا ۶ بهمن ماه به مدت زمان ۷۵ دقیقه در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «چیزی شبیه زندگی می‌خواهیم…»

نسا یوسفی، محسن زین‌العابدین، مجید رمضان‌نسب، عباس بابایی، سیامک سلطانی، حاتمه واحدی، صدف اسپهبدی، بهار صبوریان، نرگس نوروزی، آسو پاشاپور، دریا وهاب، سپینود دلبر‌حساس، شادی اصفهانی، حسین ولیزاده و با حضور مهسا مهجور بازیگران این اثر هستند.

«چیزی شبیه به زندگی» اجرایی است که در آن زندگی آدم های متفاوت و دغدغه و مشکلات آنها را از زبان زنده‌یاد حسین پناهی و با زاویه دید علیرضا مهران به تماشا می‌نشینید.

علاقه‌مندان می توانند بلیت این اثر را با مبلغ ۵۰ و ۶۰ هزار تومان از سایت تیوال خریداری کنند.

تگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000