مراسم قدردانی از شهرام ملازاده مدیر سابق رادیو پیام و آوا برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳

مراسم قدردانی از شهرام ملازاده مدیر سابق رادیو پیام و آوا برگزار شد

مراسم قدردانی از شهرام ملازاده مدیر سابق رادیو پیام و آوا در جمع مدیران رادیو و با حضور علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش صبا، مراسم قدردانی از شهرام ملازاده مدیر سابق رادیو پیام و آوا با حضور مدیران رادیو و علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهرام ملازاده با اشاره به سوابق ارزشمند و تجربه بالای او گفت: از ویژگی های شهرام ملازاده این است که عمل وی بیش از سخن اوست.

او با تاکید بر اینکه رسانه سرمایه های خود را از دست نمی دهد، تصریح کرد: با وجود اینکه در حال حاضر مسئولیت ویژه ای بر عهده ملازاده قرار گرفته است باید در کمیته حضور داشته باشند.

بخشی زاده ادامه داد: در حکمت ۱۰ نهج البلاغه آمده است «با مردم به گونه‏‌اى بیامیزید که اگر بمیرید بر شما بگریند و اگر بمانید با شما دوستى کنند» و قطعا شهرام ملازاده به گونه ای زندگی کرده است که افراد زیادی دوستش دارند.

شهرام ملازاده در ادامه ضمن قدردانی و آرزوی شادکامی و سربلندی برای همکارانش اظهار کرد: فرصت ها را باید قدر دانست چرا که شاید دیگر فرصتی حتی برای یک لحظه هم باقی نماند.

او در پایان گفت: هر اتفاق خوبی که در دوران مدیریت من در رادیو پیام و آوا رقم خورد به طور حتم حاصل تلاش همکارانم بود و من نیز همکاری خود را با رادیو با افتخار ادامه خواهم داد.

مهدی شهاب تالی مدیریت رادیو پیام وآوا را حدود یک ماه قبل با توجه به مامور شدن شهرام ملازاده به یکی از دستگاه های دولتی به عهده گرفته است و به دلیل بیماری ملازاده مراسم قدردانی از او با تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است