واکنش مدیر مجموعه «کتاب مان» به رفتار «فوتبال برتر»/ همان زمانِ پخش به میثاقی پیام دادم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۴
حذف لوگویی که خبرساز شد؛

واکنش مدیر مجموعه «کتاب مان» به رفتار «فوتبال برتر»/ همان زمانِ پخش به میثاقی پیام دادم

مدیر مجموعه «کتاب مان» از اینکه برنامه «فوتبال برتر» در شب میلاد حضرت زهرا و روز مادر ویدیویی از آنها را بدون اجازه و با حذف لوگویشان روی آنتن شبکه سه پخش کرده است، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پخش ویدیوی روز مادر ساخته شده توسط مجموعه «کتاب مان» از برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» شبکه سه بدون اجازه و با حذف لوگوی «کتاب مان» باعث شد که واکنش‌هایی در فضای مجازی توسط مخاطبان این مجموعه صورت بگیرد. به همین دلیل خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با پیگیری از محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی مجری و تهیه کننده برنامه «فوتبال برتر» قصد داشت از واکنش آن‌ها در مورد این اتفاق باخبر شود که با وجود چندین تماس و پیگیری از آنها و همچنین روابط عمومی شبکه سه سیما، به پاسخی نرسید.

در همین رابطه با حامد رهنما مدیر مجموعه فرهنگی «کتاب مان» درباره روند این اتفاق صحبت کردیم که او به خبرنگار صبا گفت: بعد از اینکه با تماس و پیام‌های مخاطبان «کتاب مان» از این اتفاق مطلع شدم،زمانی که برنامه روی آنتن بود به محمدحسین میثاقی مجری این برنامه پیام دادم و منتظر بودم که او حداقل تا قبل از پایان «فوتبال برتر» با اشاره به مجموعه «کتاب مان»، واکنشی نشان دهد و به این مساله که چرا بدون نام و لوگوی «کتاب مان»، ویدیویی در برنامه «فوتبال برتر» پخش شده است، پاسخ دهد.

رهنما با اشاره به اینکه این اتفاق در شان برنامه «فوتبال برتر» و شبکه سه سیما نیست، بیان کرد: هدف مجموعه «کتاب مان» تولید محتوا برای مردم است، اما اینکه فضای حرفه‌ای توسط برنامه «فوتبال برتر» رعایت نشده است و لوگو و نام مجموعه را از ویدیو حذف کرده اند، قابل گذشت نیست. اگر با مسئولان «کتاب مان» ارتباط برقرار می‌کردند و به ما اطلاع می‌دادند، قطعا با استقبال و همکاری «کتاب مان» رو به رو می‌شدند.

این فعال فرهنگی درباره مجموعه «کتاب مان» گفت: مجموعه «کتاب مان» از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تقریبا دو سال پیش، در تهران فعال شد که به معرفی و فروش کتاب و محصولات فرهنگی در فروشگاه و فضای مجازی می‌پردازد. از دیگر فعالیت‌های «کتاب مان»، برنامه رادیویی «رادیو مان» است که تاکنون در ۱۲ اپیزود به تولید محتوای رادیویی و پادکست پرداخته است.

وی افزود: مجوعه ویدیوهایی در صفحه‌های مجازی «کتاب مان» در اینستاگرم، آپارات و یوتیوب به مناسبت‌های مختلف منتشر می‌شود که در یک سال اخیر، مخاطب خوبی پیدا کرده است و عمده کسانی که «کتاب مان» را می‌شناسند، به دلیل تولید محتواهای «کتاب مان» است.

مدیر مجموعه «کتاب مان» در پایان مطرح کرد: ویدیوی «کتاب مان» که به مناسبت روز مادر تهیه و تولید شده بود از پربازدیدترین ویدیوهای «کتاب مان» است و بدون اجازه، توسط برنامه «فوتبال برتر» مورد استفاده قرار گرفت.

شما می‌توانید تیزر اصلی را در زیر ببینید.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است