«بدون قرار قبلی» را متفاوت از فیلم‌های مشابه این ژانر ساختم | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۸
بهروز شعیبی در گفتگو با صبا:

«بدون قرار قبلی» را متفاوت از فیلم‌های مشابه این ژانر ساختم

بهروز شعیبی تاکید دارد که «بدون قرار قبلی» را با تفاوت هایی نسبت به دیگر آثار این حوزه ساخته است.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، بهروز شعیبی با دو فیلم سینمایی «هناس» به عنوان بازیگر و «بدون قرار قبلی» به عنوان کارگردان در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. شعیبی درباره «هناس» به خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: «هناس» فیلمی با نگاهی انسانی است که دریچه‌ جدیدی در مقایسه با فیلم‌های مشابه خود در سینما باز کرده است. من نوع قصه و روایت نویسندگان و کارگردان فیلم را دوست دارم و فکر می‌کنم کمتر به این بخش از زندگی و شخصیت شهدای ترور و به ویژه شهید داریوش رضایی نژاد که من نقش او را بازی کرده‌ام، توجه شده است. متاسفانه این نوع سوژه‌ها در سینمای ایران مغفول واقع شده است و من بسیار خوشحالم که در این فیلم که با زاویه نگاهی متفاوت که اشاره کردم حضور داشته‌ام.

این فیلمساز در پاسخ به این پرسش که تفاوت «هناس» با دیگر فیلم‌هایی که به شهدای ترور پرداخته است، توضیح داد: من اصولا ژانرها را در یک سطح و در ادامه هم نمی‌بینم و معتقدم هر کارگردان و هر فیلمنامه نویس رویکرد خودش را دارد و من از شما می‌خواهم اجازه دهید در مقام قیاس بین فیلم‌ها قرار نگیرم.

کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» درباره فیلم خود که با آن سیمرغ ملی چهلمین جشنواره فیلم فجر را گرفت، توضیح داد: «بدون قرار قبلی» حاصل دو سال فعالیت عوامل فیلم است که در لوکیشن‌های مختلف تولید شده و به نظر خود من که از جمله فیلمسازان نسل جدید هستم، باتوجه به اینکه تعلیق‌ها و پی‌رنگ‌های برخی از فیلم‌ها نزدیک به هم هستند، این فیلم با فضایی متفاوت ارائه شده است و این تفاوت و این نگاه خیلی برای خود من جذاب بود.

کارگردان مینی سریال «روز بلوا» در پایان با اشاره به اینکه این سریال می‌تواند در تلویزیون هم مانند شبکه نمایش خانگی برای مخاطبان نمایش داده شود، گفت: تفکیک و خط‌کشی بین تلویزیون و نمایش خانگی کم کم باید برداشته شود، برای اینکه خیلی از سریال‌های خوب، محصول صدا و سیما هستند و چقدر خوب است با تغییر رویه‌ای که در سریال سازی شبکه‌های نمایش خانگی شاهد آن هستیم و مورد استقبال مردم قرار گرفته است در تلویزیون هم این تغییر رویه آغاز شود و در نهایت من تفاوتی بین تلویزیون و نمایش خانگی قائل نیستم و معتقدم هر فیلمنامه‌ای که قابل دفاع باشد می‌تواند در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی تولید شود و هر دو آن‌ها با آثار باکیفیت هر روز پر رونق‌تر از گذشته شوند.

محمد کفیلی

انهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000