دوست داشتم پروژه‌ای با مرتضی فاطمی کار کنم/ «بی‌مادر» با بازیگران درجه یک | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
محمدرضا مصباح در گفتگو با صبا:

دوست داشتم پروژه‌ای با مرتضی فاطمی کار کنم/ «بی‌مادر» با بازیگران درجه یک

تهیه کننده فیلم سینمایی «بی‌مادر» درباره روند تولید این اثر سخن گفت و آن را حاصل رفاقت خود با مرتضی فاطمی کارگردان اثر دانست.

محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «بی مادر» که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره دلایل تهیه‌کنندگی این اثر عنوان کرد: دلیل اصلی و اولیه برای پذیرفتن تهیه کنندگی این کار دوستی نزدیکم با سیدمرتضی فاطمی بود که از گذشته علاقه داشتیم تا یک پروژه مشترک را با هم جلو ببریم.

او افزود: از دیگر دلایل حضورم در فیلم سینمایی «بی مادر» فیلمنامه و قصه کار بود زیرا این وجاهت را داشت که بتوان از آن یک فیلم قابل قبول ساخت و خوشبختانه توانستیم در خدمت عوامل و بازیگران درجه یکی در این کار باشیم.

مصباح با اشاره به شرایط فیلمبرداری در وضعیت کرونا بیان کرد: همه تلاش‌مان این بود تا پروتکل های بهداشتی را به شدت رعایت کنیم و با تمام سختی هایی که وجود داشت کار را به اتمام برسانیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» درباره جایگاه تهیه کننده در سینمای ایران مطرح کرد: اگر جایگاه تهیه کننده در سینما بیشتر تعریف شود و به صورت مدون و قانون گذاری شده باشد بسیار تاثیرگذار است.

تهیه کننده «بی مادر» اظهار کرد: تهیه کننده اگر به عنوان بازوی اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد و عوامل فیلم تلقی شود خیلی از مشکلات حل می شود چراکه مسئولیت خیلی از کارها به دوش او می افتد و می تواند بسیاری از اتفاقات را مدیریت کند.

او توضیح داد: تا زمانی که نظام فرهنگی حاکم بر کشور اعتماد کامل به تهیه کننده نداشته باشد و مسئولیت را به طور کامل بر دوش او نگذارد قطعا مشکلاتی وجود خواهد داشت.

تهیه کننده «سینما شهر قصه» اذعان کرد: تهیه‌کننده به عنوان مدیر و پدر یک پروژه، به راحتی می تواند بسیاری از مشکلات و مسائل پیش روی آثار را حل و فصل کند.

محمدرضا مصباح در پایان گفت: در حال مطالعه و بررسی چند پروژه سینمایی هستم که به امید خدا در صورت امکان برای تهیه فیلم جدید اقدام خواهم کرد.

نگار امیری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است