«حراست» رسانه‌هایی را که آرای جشنواره فیلم فجر را لو دادند احضار می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
رییس سازمان سینمایی اعلام کرد:

«حراست» رسانه‌هایی را که آرای جشنواره فیلم فجر را لو دادند احضار می‌کند

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در ویژه برنامه «هفت» از شکایت قضایی درباره منتشرکنندگان اسامی برندگان چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش صبا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی که شب گذشته جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ پس از مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر مهمان ویژه برنامه «هفت» بود درباره برخی مسائل مرتبط با چهلمین دوره از جشنواره فجر و انتشار اسامی برندگان قبل از جشن اختتامیه عنوان کرد: من امروز درگیر مراسم اختتامیه بودم اما فردا صبح (امروز ۲۳ بهمن) حراست جلسه‌ای درباره انتشار اسامی برندگان دارد و تمام سایت‌هایی را که اسامی از سوی آنها منتشر شده است برای پاسخگویی احضار خواهد کرد.

او ادامه داد: این سایت‌ها باید شفاف اعلام کنند که این لیست را از کجا آوردند و ما در سازمان سینمایی پیگیری قضایی خواهیم کرد تا زمانی که مشخص نشود، آن خبرنگار یا سایت مربوطه از کجا آرا را بدست آورده و منتشر کرده، دست بردار نخواهیم بود۔

محمد خزاعی در پایان گفت: گفته‌ام در سه مورد تحقیقات بررسی و تحقیقات کنند اول سینماهایی که تخلف کردند و اینترنتشان قطع بوده است و دلیل قطعی اینترنتشان چه بوده است۔ دوم کسانی که آرا منتشر کردند و مورد سوم درباره فیلم «علف‌زار» است که قسمت‌هایی از آن را روی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر کردند۔
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است