نمایش «آدم‌ها و افسانه ها» بهرام دبیری در گالری ویژه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۶

نمایش «آدم‌ها و افسانه ها» بهرام دبیری در گالری ویژه

نمایشگاه «آدم ها و افسانه ها» شامل 21 اثر بهرام دبیری روز جمعه 29 بهمن در گالری ویژه افتتاح می شود.

به گزارش صبا، نمایشگاه «آدم ها و افسانه ها» شامل ۲۱ اثر بهرام دبیری به صورت انحصاری روز جمعه ۲۹ بهمن در گالری ویژه افتتاح می شود.

نمایشگاه «آدم ها و افسانه ها» مجموعه‌ای منتخب از آثار بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری و به‌ صورت انحصاری توسط نگارخانه ویژه بازنشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار انتخاب شده این نمایشگاه ۲۱ اثر است که به تعداد محدود ۳۰ نسخه از هر کدام روی مقواهای ایتالیایی کتان فابریانو رزاسپینا و تیه‌پولو و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس مشکی‌کوب شده است.

بسیاری از این تک‌ اثرها پس از چاپ با رنگ آکریلیک، پاستل، مداد رنگی یا رنگ‌های دیگر توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری و امضاء شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.

کاتالوگ نفیس این آثار نیز در ۷۲ صفحه به تعداد ۵۰۰ نسخه منتشر شده که ۲۰۰ جلد آن با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه «آدم ها و افسانه ها» ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند در نگارخانه ویژه برپا می شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم جنوب غربی میدان سوم، ساختمان شماره ۵ نگار خانه ویژه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است