فروش آدم‌ها و افسانه‌های بهرام دبیری با امضای هنرمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱

فروش آدم‌ها و افسانه‌های بهرام دبیری با امضای هنرمند

نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» گزیده‌ای از آثار نقاشی و طراحی بهرام دبیری از 29 بهمن تا 20 اسفند در گالری ویژه برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» گزیده‌ای از آثار نقاشی و طراحی بهرام دبیری جمعه ۲۹ بهمن ماه در گالری ویژه افتتاح می‌شود و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «این نمایشگاه مجموعه‌ای منتخب از آثار درخشان بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری و به‌ صورت انحصاری توسط نگارخانه‌ ویژه بازنشر و به نمایش گذاشته می‌شود.
آثار انتخاب شده ۲۱ اثر است که به تعداد محدود ۳۰ نسخه از هرکدام روی مقواهای ایتالیائی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه‌پولو) و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی‌کوب شده است.
بسیاری از این تک‌اثرها پس از چاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مدادرنگی یا رنگ‌های دیگر، توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری و امضا شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.
کاتالوگ نفیس این آثار نیز در ۷۲ صفحه به تعداد۵۰۰ نسخه منتشر شده که ۲۰۰ جلد آن، با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
خرید آثار پس از پایان نمایشگاه نیز از طریق وب‌سایت نگارخانه‌ ویژه امکان‌پذیر خواهد بود.»
نمایشگاه «آدم‌ها و افسانه‌ها» از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ویژه به نشانی تهران، خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی‌، خیابان سوم ضلع جنوب غربی، میدان سوم نیلوفر، ساختمان شماره ۵ میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است