۷۰ درصد «حکم رشد» تصویربرداری شد/ نمایش پلیس مردمی و باورپذیر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۹

۷۰ درصد «حکم رشد» تصویربرداری شد/ نمایش پلیس مردمی و باورپذیر

علی فروغی با حضور در پشت صحنه تازه‌ترین سریال تلویزیونی شبکه سه، «حکم رشد»، در جریان روند تولید این سریال پلیسی-خانوادگی قرار گرفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شامگاه چهارشنبه ۴ اسفند ماه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما همراه با جمعی از مدیران این شبکه با حضور در پشت صحنه سریال «حکم رشد» از نزدیک در جریان آخرین روند ساخت این سریال قرار گرفت.

علی فروغی در این بازدید با تشکر از زحمات عوامل این مجموعه گفت: سریال «حکم رشد» یکی از سریال‌های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه‌ای است که به حفظ ارزش‌های خانواده داده شده است و در جزییات داستان این سریال به مفاهیمی همچون حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزش‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی و اسلامی به خوبی توجه شده است.

وی ادامه داد: پلیسی که در این سریال نشان داده می‌شود، یک پلیس مردمی و قابل باور است و بر من تا به اینجای پروژه شاهد بازی خوب بازیگران و داستان جذاب فیلمنامه بوده‌ام و امیدواریم که مورد استقبال مخاطبان نیز  قرار بگیرد.

فروغی در پایان عنوان کرد: برنامه ما در شبکه سه سیما حمایت از مجموعه‌های نمایشی جذاب و خانواده محور است.

در این دیدار مهدی فرجی تهیه کننده «حکم رشد» نیز به نمایندگی از گروه سازنده با تشریح آخرین وضعیت ساخت سریال توضبح داد: ساخت این سریال از ابتدا با مشکلات مختلفی همراه بود که خوشبختانه با حمایت‌های سازمان به ویژه آقای فروغی و سایر مدیران شبکه سه سیما و مرکز سیما فیلم، مشکلات درحال برطرف شدن است.

وی در پایان گفت: تاکنون بیش از هفتاد درصد صحنه‌های سریال فیلمبرداری شده است و همه بازیگران جلوی دوربین رفته اند و فیلمبرداری تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد.

سریال «حکم رشد» در ۳۰ قسمت با موضوع پلیسی-خانوادگی تولید شده است و بازیگرانی چون ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، پیام احمدی‌نیا، مجتبی فلاحی، شهین تسلیمی، علیرضا مهران، حمید ابراهیمی، مهرداد ضیایی، آزیتا ترکاشوند، نیلوفر شهیدی، مجید سعیدی، ندا قاسمی، هدی استواری، ارشیا توکلی، حسن ولیخانی ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است