«جشن سربرون» پس از رمضان در تلویزیون/ بودجه باشد فصل‌ بعدی را هم می‌سازیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴
مجتبی راعی با صبا مطرح کرد:

«جشن سربرون» پس از رمضان در تلویزیون/ بودجه باشد فصل‌ بعدی را هم می‌سازیم

مجتبی راعی گفت که سریال «جشن سربرون» هم‌اکنون مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد تا پس از ماه رمضان روی آنتن برود.

مجتبی راعی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: هم اکنون تدوین سریال «جشن سربرون» به کارگردانی من و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان توسط حسین زندباف در حال انجام است. این سریال ۴۵ قسمت خواهد داشت و پس از ماه رمضان روی آنتن سیما می‌رود.

وی افزود: داستان «جشن سربرون» به‌گونه‌ای است که می‌توان برای آن ادامه در نظر گرفت و اگر سازمان صداوسیما علاقه داشته باشد برای آن فصل‌های بعدی نیز می‌سازیم اما با توجه به هزینه‌هایی که این کار دارد، بعید می‌دانم، بتوانیم ادامه‌ای برای آن متصور شویم.

کارگردان سریال «ترنج» در پایان خاطرنشان کرد: داستان این سریال روایتگر اتفاقاتی است که در دوران مشروطه در شیراز رخ می‌دهد، البته به صورت مستقیم به مشروطه نمی‌پردازیم بلکه در لایه‌های قصه به این موضوع اشاره می‌شود.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، نادر فلاح، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی و رامین ناصرنصیر بازیگران این سریال هستند. همچنین به دلیل درگذشت کریم اکبری مبارکه این هنرمند تا نیمه های راه با این پروژه همراه داشتیم. این سریال به سفارش سیمافیلم جلوی دوربین رفته است.

در خلاصه داستان سریال «جشن سربرون» آمده است: بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابتی دیرینه دارد و مدتی است این آتش کینه خاموش می شود تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر کم سن و سال بهادر به نام جهان پسند می رود و …مه دانش شتیانی

نغمه دانش آشتیانی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است