«آئورا» از ۱۶ فروردین در تالار حافظ اجرا می‌شود/ روایتی تکان‌دهنده از جریان سیال ذهن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱

«آئورا» از ۱۶ فروردین در تالار حافظ اجرا می‌شود/ روایتی تکان‌دهنده از جریان سیال ذهن

نمایش «آئورا» که با اقتباس از دو رمان «ربکا» و «آئورا» نوشته و ساخته شده است از شانزدهم فروردین سال 1401 در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی نمایش، «آئورا» نوشته و کارگردانی مهدی محبعلی معروف به سهاب از ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

المیرا صارمی، نساء یوسفی، محمدرضا حسن زاده، آیلار نوشهری، سوگند دیانی، عیسی حسینی، مهناز فراتی، فرنوش نادرپور، لیلا هوشیاری، سارا محمودی، پولاد شعبانی و هلنا کریمی بازیگران این اثر به ترتیب ورود به صحنه هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «ویسنته نه نمی داند و نه قرار است بداند چرا پا در خانه‌ای می گذارد که نه واقعیت سرش می شود و نه رویا. وسوسه در انزوا شکل گرفته و انتظار او را می کشد.»

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از لیلی مهدوی: مشاور کارگردان، نگین لرستانی: دستیار کارگردان، ماهی عظیمی: طراح صحنه، زهره سوهانی: طراح لباس، مرتضی حیدری آل کثیر: طراح گریم، شبنم علایی: طراح پوستر و حامد مصلایی: ویژوآل آرت.

«همینه که هست»، «از دل گندمزاران»، «بی دیواری»، «پاریس»، «مرگ بازی» و «غارنشینان» و «شب جنایتکاران» از دیگر آثار مهدی محبعلی محسوب می شود.

«آئورا» جدیدترین اثر گروه هنری واو به شمار می آید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است