«کهکشان» با تکنولوژی AR دیدنی شد/ جایزه ۱۵۰ میلیونی برای بینندگان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۱

«کهکشان» با تکنولوژی AR دیدنی شد/ جایزه ۱۵۰ میلیونی برای بینندگان

مسابقه «کهکشان» برای نخستین بار در صداوسیما در ویژه برنامه نوروزی خود از تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR استفاده کرده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، مسابقه تلویزیونی «کهکشان» به تهیه کنندگی کمیل سوهانی و با اجرای نیما فلاح از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ در ۱۳ قسمت ساعت ۲۴:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود که در آن برای نخستین بار در صداوسیما از تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR استفاده شده است.

مخاطبان برنامه «کهکشان» می‌توانند هر قسمت با نصب اپلیکیشن این مسابقه تعدادی از چالش‌های فیزیکی و معمایی شرکت کننده‌ها را از طریق صفحه تلویزیون و تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده تجربه کنند. به این صورت که همزمان با بخش‌های مربوطه در برنامه تلویزیونی، تلفن همراه خود را به سمت صفحه تلویزیون گرفته و با مشاهده فضایی سه بعدی که از صفحه تلویزیون بیرون می‌زند به تعامل و رقابت می‌پردازند.

نکته مهمتر این نرم افزار این است که رقابت آن به صورت آنلاین بوده و تمام مخاطبان برنامه به صورت همزمان این رقابت را انجام داده و در انتها کیف پول نرم افزارشان شارژ شده و جوایزی را دریافت می‌کنند.

به گفته تیم برنامه ساز در پخش پاییز و زمستان «کهکشان» دو بازی ۲ بعدی در اپلیکیشن قرار داشت که برای نوروز ۲ بازی ۳ بعدی جدید نیز به این نرم افزار افزوده شده است که ۱۵۰ میلیون تومان جایزه برای برگزیده‌های نوروزی نرم افزار کهکشان در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می‌توانند این نرم افزار را با ارسال عدد ۵ به ۱۰۰۰۸۴۸۴ و یا از طریق سایت مسابقه به نشانی kahkeshan5.ir دریافت کنند.

مسابقه «کهکشان» با اجرای نیما فلاح ایام نوروز از ۱ فروردین هر شب ساعت ۲۴:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است