آغاز بررسی رسمی حرکت جنجالی ویل اسمیت/ اسکار بازیگری پس گرفته می‌شود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۱
آکادمی اسکار اعلام کرد؛

آغاز بررسی رسمی حرکت جنجالی ویل اسمیت/ اسکار بازیگری پس گرفته می‌شود؟

آکادمی اسکار به صورت رسمی جنجال یکشنبه شب ویل اسمیت را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش صبا  به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به دنبال حمله یکشنبه شب ۲۷ مارس ویل اسمیت به کریس راک در جریان مراسم اسکار به صورت رسمی، بررسی خود را از این اتفاق آغاز کرد. سازمان مسئول جوایز سالانه اسکار در ابتدا بدون آنکه از ویل اسمیت نامی ببرد، اعلام کرد که خشونت را محکوم می کند، اما حالا این سازمان نارضایتی خود را نسبت به این جنجال آشکارتر کرده است.

سخنگوی آکادمی اسکار در این باره گفت: آکادمی اقدام آقای اسمیت در نمایش یکشنبه شب را محکوم می کند. ما بررسی رسمی خود را درباره این حادثه آغاز کرده‌ایم و اقدامات و پیامدهای بعدی را مطابق با آیین‌نامه، استانداردهای رفتاری و قوانین ایالت کالیفرنیا انجام خواهیم داد.

به نظر می رسد که ویل اسمیت ممکن است با نوعی اقدام انضباطی یا مجازات بابت رفتارش مواجه شود، اگرچه بعید است که او جایزه اسکار نقش اول مردی را که در مراسم یکشنبه شب دریافت کرد، از دست بدهد.

آکادمی اسکار در استانداردهای رفتارهای رسمی خود بیان می کند که قاطعانه با هر نوع رفتار سوء استفاده گرایانه ای مخالف است.

ویل اسمیت در جریان مراسم نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در واکنش به شوخی کریس راک با همسرش در اقدامی بی سابقه به بالای سن آمد و به کمدین آمریکایی سیلی زد. اسمیت وقتی به صندلی خود برگشت نیز با صدای بلند از کریس راک خواست تا نام همسرش را نیاورد.

ویل اسمیت در انتهای مراسم هنگام دریافت جایزه اسکار نقش اول مرد از آکادمی اسکار و نامزدهای رقیبش بابت رفتارش عذرخواهی کرد. این بازیگر البته در عذرخواهی خود به کریس راک اشاره نکرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است