جزئیات برنامه‌های رادیو سلامت در رمضان معرفی شد/ آموزش ناشنوایان در رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹

جزئیات برنامه‌های رادیو سلامت در رمضان معرفی شد/ آموزش ناشنوایان در رادیو

صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت از پخش برنامه‌هایی با محوریت سلامت در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت در معرفی ویژه برنامه‌های ماه رمضان این شبکه رادیویی گفت: امسال رادیو سلامت همچون سال‌های گذشته با فرارسیدن ماه رمضان، تولید و پخش برنامه‌های ویژه‌ای را با محوریت سلامت در همه ابعاد آن در دستور کار خود قرار داده است و به عنوان یک شبکه تخصصی امسال با سه ویژه برنامه همراه مردم هستیم.

وی ادامه داد: برنامه سحرهای ماه رمضان با عنوان «بارانی ترین ماه» با محوریت انسان سالم و متعادل تقدیم شنوندگان رادیو سلامت می‌شود. از مهمترین بخش‌های این برنامه می توان به ۳۰ شب ۳۰ مسجد اشاره کرد که به معرفی این پایگاه‌های مهم اجتماعی از ابعاد مختلف از جمله تاریخچه، فعالیت‌ها، معماری و سایر اطلاعات خواهد پرداخت و تا پایان ماه مبارک ۳۰ مسجد مهم به مخاطبان معرفی خواهد شد.

مدیر رادیو سلامت عنوان کرد: از آنجا که ماه رمضان فرصت مناسبی در احسان و نیکوکاری است، در بخشی از ویژه برنامه «بارانی ترین ماه» به معرفی خیرین حوزه سلامت، خدمات آنها و چگونگی پیوستن به آنها خواهیم پرداخت.

اعتمادسعید با اشاره به برنامه افطار بیان کرد: در لحظات افطار ماه رمضان، مخاطبان رادیو سلامت شنونده ویژه برنامه «ماه ماه» خواهند بود. این برنامه با نگاهی متفاوت و با محوریت ارتقای هوش معنوی طراحی شده و بخش‌های متنوع و شنیدنی بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیر رادیو سلامت به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: «۳۰ شب ۳۰ بیمارستان» مجموعه گزارش‌هایی است که از بیمارستان‌ها و کادر درمان در افطارهای ماه رمضان تقدیم مخاطبان خواهد شد. «هشتگ نه»، تکنیک‌های پیشگیری و مقابله با وسوسه‌ها و افکار ناصحیح را آموزش می‌دهد و در بخشی دیگر از «ماه ماه» با بهبود یافتگان از گونه‌های شدید بیماری کووید گفتگو خواهیم کرد تا تجربیات و نگاه تازه خود به نعمت سلامت و زندگی دوباره را با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارند.

وی افزود: در افطارهای ماه رمضان امسال از تلاوت‌های قاریان پزشک، دانشجویان پزشکی و کادر درمان بهره مند می‌شویم و برای اولین بار در کنار آموزش احکام برای همه مخاطبان، آموزش ویژه برای عزیزان ناشنوا در صفحه مجازی برنامه خواهیم داشت.

اعتمادسعید در پایان تصریح کرد: «بوی بهشت» هم ویژه برنامه دیگری است که در جدول پخش برنامه‌های رادیو سلامت قرار دارد که شامل ادعیه ماه رمضان به ویژه دعای «ابو حمزه ثمالی» است که با نگاه سلامت محور بررسی می‌شود. روزه در ماه رمضان تنها پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست. به واقع این ماه فرصتی است برای پرهیز و سم زدایی توامان جسم، روان و جامعه. بنابراین حتی کسانی که به دلایل مختلف پزشکی قادر به روزه داری نیستند هم فرصتی ویژه برای بازپروری و احیا سلامت روان و ارتقای سلامت معنوی و اجتماعی خواهند داشت. لذا شایسته است که با توجه به دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی متخصصان در امر روزه داری از پرداختن به سلامت روان،سلامت معنوی و سلامت اجتماعی غافل نشویم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    130/605/234/000
  • مست عشق
    47/719/676/000
  • بی بدن
    34/842/534/500
  • سال گربه
    34/306/542/500
  • آسمان غرب
    5/597/319/500
  • آپاراتچی
    5/090/253/000
  • ایلیاجست‌وجوی‌قهرمان
    4/853/423/500
  • نوروز
    3/527/080/500
  • پرویزخان
    3/372/977/000