استعفای رجبی‌معمار هنوز در شورای عالی خانه هنرمندان مطرح نشده‌است/ گزینه جایگزین نداریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
ایرج راد در گفتگو با صبا:

استعفای رجبی‌معمار هنوز در شورای عالی خانه هنرمندان مطرح نشده‌است/ گزینه جایگزین نداریم

ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران از اطلاع رسانی آخرین وضعیت استعفای مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، مجید رجبی معمار که از سال ۱۳۹۴ در سمت مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران فعال بود در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته از این سمت استعفا داد اما این استعفا مورد مخالفت شورای عالی خانه هنرمندان قرار گرفت. پس از حدود سه هفته از این استعفا در تماس تلفنی با ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان درباره این موضوع گفتگو کردیم.

ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران درباره پذیرش استفعای رجبی معمار عنوان کرد: هنوز از طرف شورای عالی خانه هنرمندان ایران جلسه ای برای بررسی و تصمیم درباره استفعای مجید رجبی معمار برگزار نشده است.

او افزود: قطعا جلسه شورای عالی خانه هنرمندان در فروردین ماه برگزار خواهد شد و نتیجه این بررسی اعلام می شود.

رییس شورای عالی خانه هنرمندان در پاسخ به اینکه آیا گزینه ای برای جایگزینی مدیرعامل خانه هنرمندان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: هیچ گزینه ای مدنظر نیست چرا که مجید رجبی معمار تنها یک استعفای نوشته است که آن هم در جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران مطرح نشده و هیچ تصمیمی برایش اتخاذ نکرده ایم.

ایرج راد در پایان با اشاره به انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر پس از استعفای شهرام گیل آبادی گفت: برای انتخاب مدیرعامل جدید خانه تئاتر نیز همچنان منتظر زمان مناسب برای برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره این خانه هستیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است