شماره صفر ماهنامه «هزار و یکشب شهرزاد» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷

شماره صفر ماهنامه «هزار و یکشب شهرزاد» منتشر شد

پردیس تئاتر شهرزاد در راستای اطلاع‌رسانی، نقد و نظر بر اجراهای صحنه ای و معرفی اجراهای تئاتر در سالن های نمایش تهران شماره صفر ماهنامه «هزار و یکشب شهرزاد» را منتشر کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شماره صفر ماهنامه «هزار و یکشب شهرزاد» شامل گزارش، نقد و گفتگوهایی با هنرمندان نمایش است و علاقه‌مندان می‌توانند در این شماره نقدهایی بر نمایش بک تو بلک، ترانه های شرقی، او و دوستانش به همراه گفتگوهایی با جواد خواجوی، امید نیاز و هانا کامکار را در کنار معرفی اجراهای تئاتر شهرزاد و جدول کل اجراهای تهران بخوانند.

ماهنامه خصوصی «هزار و یکشب شهرزاد» در زمینه تئاتر بدون وابستگی دولتی و مستقل منتشر می شود و قرار است تریبونی برای تمام گروه‌های تئاتری شود و در شماره های آتی ضمن معرفی برنامه های تئاتر شهرزاد نگاهی به سراسر مجموعه های تئاتری و هنرمندان عرصه نمایش خواهد داشت.

نشریه «هزار و یک شب شهرزاد» به صاحب امتیازی پردیس تئاتر شهرزاد با مدیرمسئولی شهرزاد جعفری و سردبیری مریم رودبارانی به صورت ماهنامه به بررسی نمایش های روی صحنه تئاتر شهرزاد می پردازد.

شماره صفر ماهنامه «هزار و یکشب شهرزاد» شامل مطالبی چون گزارش اجراهای روی صحنه پردیس شهرزاد، گفتگو با مسعود دلخواه دبیر دومین جشنواره تئاتر شهرزاد، فراخوان جشنواره شهرزاد و گفتگو با ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما، گفتگو با جواد خواجوی و هانا کامکار است‌.

گفتگو با امید نیاز کارگردان تئاتر، یادداشت محمدحسن خدایی درباره کنسرت نمایش های «او و دوستانش» و «ترانه های شرقی»، گفتگو با نسیم ادبی بازیگر نمایش «خونین زار» و یادداشت احسان زیورعالم بر نمایش «مستخدم» به کارگردانی سهند خیرآبادی از دیگر مطالب این شماره است.

نرگس کیانی، سمانه استاد، محمدحسن خدایی، احسان زیورعالم اعضای تحریریه، پریسا هاشمی مدیر هنری و محمد هاشمی گرافیست این ماهنامه هستند.

علاقه‌مندان می توانند برای مطالعه نشریه به سایت تئاتر شهرزاد به نشانی https://shahrzadtheater.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است