آغاز «فصل فراموشی» در پردیس تئاتر شهرزاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۲

آغاز «فصل فراموشی» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «فصل فراموشی» با نویسندگی، اجرا و کارگردانی بهاره رهنما در پردیش تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

نمایش «فصل فراموشی» که نویسندگی، اجرا و کارگردانی آن را بهاره رهنما برعهده دارد به صورت تک‌گویی از روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه در پردیش تئاتر شهرزاد روی صحنه اجرا می‌شود.

در توضیح این نمایش آمده است: «در نمایش «فصل فراموشی» با روزگار تلخ و شیرین زنی مواجه می‌شوید که سردی و گرمی زندگی را چشیده است. زنی که بیش از یک دهه از مهاجرتش از کشور می‌گذرد و حالا در موقعیتی عجیب و هولناک قرار گرفته است. او باید با اولین مردی که طعم عشق را با او چشیده تماسی تصویری برقرار کند. جدایی از این مرد سال‌ها پیش باعث شد او با آشفتگی های زیادی روبه رو شود و حتی با گذشت سال‌ها هنوز این آشفتگی‌ها او را رها نکرده است، شاید همین موضوع باعث شده زن در خیال شروع به تمرین کند تا از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید.»

از دیگر عوامل «فصل فراموشی» می‌توان به مشاور اجرا: استاد هوشنگ توکلی، دستیار کارگردان: آیدین پزشکی و نیما حنانه، دراماتورژ: مهدی اشراقی، موسیقی رستاک حلاج، مدیر صحنه: فیروز بهادری، هدی حمزه علی، طراح و طراح گریم: سپیده سعیدیان، اجرای گریم: مهدیه اصغرنژاد، عکس: شیرین عابدینی، مشاور مطبوعاتی: جعفر پاکزاد، لباس: غزاله غفاری، پوستر و تیزر: حسین خدارتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است