به گزارش صبا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، یحیی نقیزاده محجوب مسئول کمیته نظارت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: در تمامی استانها کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر فعال شده است و آماده بررسی مسائل و شکایات مسافران هستند.
او با اشاره به تشدید نظارتها بر مراکز خدماتی، اقامتی و پذیرایی، افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ بهصورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس تلفنی و ثبت در سامانه اینترنتی به آدرس http://www.۰۹۶۲۹.ir آماده پاسخگویی و ثبت شکایات مسافران در این ایام است.
نقیزاده محجوب تصریح کرد: مسافران در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری میتوانند موارد را از طریق سامانه اعلام شده ثبت و اطلاعرسانی کنند.
او در پایان عنوان کرد: سعی میشود در راستای تامین رضایت مسافران عزیز شکایات ثبت شده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شود.
انتهای پیام/
بلیط مارو جابه جا کردن وقتی اومدیم فرودگاه دیدیم پرواز سر جاشه در صورتی که دروغ گفتن با پدر ومادر پیر ۴ ساعت تو فرودگاه نشستیم
بلیط مارو جابه جا کردن وقتی اومدیم فرودگاه دیدیم پرواز سر جاشه در صورتی که دروغ گفتن با پدر ومادر پیر ۴ ساعت تو فرودگاه نشستیم چرا دروغ میگید من تا به حالا نظر سنجی نداشتم
بلیط مارو جابه جا کردن وقتی اومدیم فرودگاه دیدیم پرواز سر جاشه در صورتی که دروغ گفتن با پدر ومادر پیر ۴ ساعت تو فرودگاه نشستیم چرا دروغ میگید من تا به حالا نظر سنجی نداشتم ا ژانس نور تور شهرری