کیوریتور در این نمایشگاه تنها «بخشی از اثر» را به شما نشان می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴

کیوریتور در این نمایشگاه تنها «بخشی از اثر» را به شما نشان می‌دهد

نمایشگاه گروهی «بخشی از اثر» با کیوریتوری ماهور طوسی 16 تا 29 اردیبهشت ماه در گالری نووان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، نمایشگاه گروهی «بخشی از اثر» با کیوریتوری ماهور طوسی از جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه در گالری نووان افتتاح می‌شود.

«بخشی از اثر» عنوان پروژه‌ای است با حضور ۱۲ هنرمند با زمینه و مدیاهای مختلف از جمله اردشیر محصص، بهزاد و سوفیا هاتفی، پیمان شفیعی‌زاده، شنیتا ذاکرعاملی، طناز توسلی، کیوان پایدار، محمود محرومی، مهدی فرهادیان، میترا سلطانی، وحید چمانی و مجتبی امینی.

در این نمایشگاه کیوریتوریال برخلاف نمایشگاه‌های دیگر، آثار هنرمندان به صورت کامل به نمایش در نمی‌آید بلکه بخشی از اثر که توسط کیوریتور انتخاب شده است، در معرض دید قرار می‌گیرد. در اینجا کیوریتور همچون یک قصه‌گو روایت خود را از آنچه از اثر هنرمندان جدا کرده است، برای مخاطبان روایت می‌کند. بخشی از اثر، بیش از پیش مساله تألیف در اثر هنری را مورد مناقشه قرار می‌دهد و چالش قدیمی بین هنرمند و کیوریتور را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند.

نمایشگاه گروهی «بخشی از اثر» تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با مراجعه به نشانی تهران، خیابان پاسداران، بوستان ۸، پلاک ۱۳۴ مراحعه کنند.

 

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است